نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
"گینس"‌باید تولید بنزین‌ایرانی را ثبت کند!

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

"گینس"‌باید تولید بنزین‌ایرانی را ثبت کند!

در آستانه بازگشت تحریم‌های غیرقانونی غرب، متوسط تولید روزانه بنزین ایران مرداد ماه با ثبت رشدی حدود هفت درصدی نسبت به تیر ماه امسال و ثبت رکوردهای جدید از مرز 90 میلیون لیتر در روز عبور کرد.

 

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

یارانه ۵۰۰ هزار دلاری دولت به سفارت تاجیکستان!

مبلغ 50 ميليارد ريال موضوع مصوبه معادل ارزي حدود 500 هزار دلار است كه بايد دولت تاجيكستان براي احداث سفارتخانه خود در تهران وارد كشور كند. وزارت امور خارجه با اين مصوبه في‌الواقع جلوي ورود ارز براي تامين ...

 
مجلس بیش از حد در اختیار دولت‌ است

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

حاجی‌بابایی:

مجلس بیش از حد در اختیار دولت‌ است

رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه گویا وزیر رفاه بی‌کس و کار است به همین دلیل به‌جای وزیر مربوطه او استیضاح می‌شود تا فضا کمی خنک شود، گفت:مجلس فعلی بیش از حد دراختیار دولت است.

 

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

روزه سکوت روحانی صدای حامیان دولت را درآورد!

سکوت رئیس‌جمهور و جواب ندادن او به سؤالات مردم و دغدغه‌های معیشتی آنان برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت را نیز به تکاپو انداخته و نسبت به آن منتقد ساخته است.

 
افتتاح طرح‌های‌ آماده هم برای خودش یک کار است!/ همین که زباله‌ها را می‌برند در حال حاضر هنر محسوب می‌شود

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

افتتاح طرح‌های‌ آماده هم برای خودش یک کار است!/ همین که زباله‌ها را می‌برند در حال حاضر هنر محسوب می‌شود

برای عموم مردم هم این احساس وجود دارد. الان دیگر کسی نسبت به اوضاع قطارهای مترو یا اتوبوس‌های شهری انتقادی نمی‌کند، بلکه بحث ارز و سکه و خودرو و مسکن و اختلاس‌ها داغ است. مدیران شهری هم گویا مشکلات را ...

 

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

چرا همتی هنوز ساکت است؟

چند روزی است که با دستور رییس جمهور، عبدالناصر همتی جایگزین ولی‌الله سیف در بانک مرکزی شده است. رییس جدید بانک مرکزی درباره دلیل سکوت خود پیرامون مسایل ارزی، پولی و اقتصادی توضیح داد.

 
قاسم سلیمانی یک بچه بی‌ادب را تربیت کرد

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

قاسم سلیمانی یک بچه بی‌ادب را تربیت کرد

او ادبیات تهدیدآمیز ترامپ را ادبیات کاباره‌ای خواند و با یادآوری شکست‌های آمریکا در منطقه و استفاده سربازان آمریکایی از پوشک بزرگسالان، ارتش آمریکا را ناتوان‌تر از آن دانست که با ایران درگیر جنگ شود.

 
تاج: به نبودن کی‌روش فکر هم نکرده‌ام!

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

تاج: به نبودن کی‌روش فکر هم نکرده‌ام!

رئیس فدراسیون فوتبال به ادامه کار کی‌روش در تیم ملی خوشبین است.

 
یارانه ۵۰۰ هزار دلاری دولت به سفارت تاجیکستان!

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

یارانه ۵۰۰ هزار دلاری دولت به سفارت تاجیکستان!

مبلغ 50 ميليارد ريال موضوع مصوبه معادل ارزي حدود 500 هزار دلار است كه بايد دولت تاجيكستان براي احداث سفارتخانه خود در تهران وارد كشور كند. وزارت امور خارجه با اين مصوبه في‌الواقع جلوي ورود ارز براي تامين ...

 

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵

چگونه میتوان "گرانفروشی" را پیگیری کرد؟

رئیس سازمان حمایت از تشدید بازرسی بازار و ۵۱۰ هزار انبار کالا خبر داد و گفت: از ۲۸ خرداد همه کالاها و خدمات باید زیر ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند و اگر مردم خلاف این موضوع را دیدند با سامانه ۱۲۴ تماس ...

 
زرگر: راه ندادن ما به ورزشگاه آزادی از اتفاقات جالب فوتبال ایران بود/ هماهنگی ورود داوران برعهده سازمان لیگ است

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

زرگر: راه ندادن ما به ورزشگاه آزادی از اتفاقات جالب فوتبال ایران بود/ هماهنگی ورود داوران برعهده سازمان لیگ است

داور دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان گفت: مسئولیت هماهنگی برای ورود داوران مسابقه برعهده سازمان لیگ است.

 
اصرار بر ماندن وزرایی که عملکرد خوبی ندارند به ضرر دولت است

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

یوسف‌نژاد:

اصرار بر ماندن وزرایی که عملکرد خوبی ندارند به ضرر دولت است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جامعه و نمایندگان منتظر ترمیم کابینه هستند» این امر را به نفع دولت دانست. علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من موافقم در بخشی از ...

 
حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی برای جامعه مفید است

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

نماینده خلخال:

حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی برای جامعه مفید است

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان فرصتی برای شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم می‌کنم و به آنها نشان می‌دهد که نظام به دنبال جوانان و رفع مشکلات ...

 
قوانین مبارزه با مواد مخدر به روز می‌شود

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

قوانین مبارزه با مواد مخدر به روز می‌شود

رئیس‌کمیسیون اجتماعی مجلس از تدوین لایحه‌ای از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره معتادین خبر داد.

 
مجلس چه زمانی تحقیق و تفحص را کلید می‌زند؟

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

مجلس چه زمانی تحقیق و تفحص را کلید می‌زند؟

طبق اصل ۷۵ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی می‌تواند از تمام امور در کشور تحقیق‌و تفحص انجام دهد.

 
دلار ۴۲۰۰ تومانی را دولتی‌ها گرفتند نه بخش خصوصی/دولت اسامی را افشا کند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

دلار ۴۲۰۰ تومانی را دولتی‌ها گرفتند نه بخش خصوصی/دولت اسامی را افشا کند

رئیس مجمع واردات با بیان اینکه اغلب گیرندگان ارز دولتی، شرکت های خصوصی نبودند، بر لزوم معرفی کسانی که ارز گرفته اند تأکید کرد.

 
امکان مذاکره پس از عذرخواهی و پایبندی آمریکا به برجام وجود دارد

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

نجفی خوشرودی:

امکان مذاکره پس از عذرخواهی و پایبندی آمریکا به برجام وجود دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «رییس‌جمهور آمریکا با طرح پیشنهاد مذاکره با ایران به دنبال ترمیم اعتبار از دست رفته‌اش در دنیا است»، گفت: ما اهل گفت‌وگو و مذاکره در چارچوب اصول ...

 
اخلالگران بازار ارز و خودرو به قوه‌ قضائیه معرفی می‌شوند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

اخلالگران بازار ارز و خودرو به قوه‌ قضائیه معرفی می‌شوند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از ارائه گزارش این کمیسیون درباره عوامل نوسانات بازار‌های ارز، سکه و خودرو به هیئت رئیسه پارلمان و دستگاه قضا خبر داد.

 
ایمن‌سازی سینماها، دغدغه‌ها و چند داستان دیگر

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

ایمن‌سازی سینماها، دغدغه‌ها و چند داستان دیگر

«تقریبا هر دو سال یک‌بار سازمان آتش‌نشانی به سینماها سر می‌زند و وضعیت ایمنی سینماها را بررسی می‌کند، بنابر این اکثر این سینماها از نظر ما (انجمن سینماداران) موردتایید است اما آتش‌نشانی دغدغه‌اش بیشتر ...

 
فردا؛ جلسه استیضاح ربیعی در مجلس

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

فردا؛ جلسه استیضاح ربیعی در مجلس

نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.