نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
وزارت اطلاعات یک تیم تروریستی را در کرمانشاه منهدم کرد

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

وزارت اطلاعات یک تیم تروریستی را در کرمانشاه منهدم کرد

وزارت اطلاعات از انهدام تیمی تروریستی تجزیه ‏طلب که از مرز‌های غربی وارد کشور و در خانه تیمی مستقر شده بودند، خبر داد.

 
199هزار و 875 تومان مبلغ ویزای اربعین/ صدور 464 هزار ویزای عراق تا کنون

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

رئیس ستاد اربعین اعلام کرد

199هزار و 875 تومان مبلغ ویزای اربعین/ صدور 464 هزار ویزای عراق تا کنون

رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: مشکلات سال‌های گذشته اربعین با تفاهم نامه ایران و عراق حل شده است. به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه تفاهم نامه ایران و عراق در زمینه ...

 
دانشگاهها دولت را نقد کنند

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران:

دانشگاهها دولت را نقد کنند

رییس‌جمهور گفت: دانشگاه نقش بسیار مهمی در علم،‌فرهنگ و در جامعه‌پذیری نسل جوان در انضباط و قانونمداری و در نقش مهارت‌هایی که دانشجویان از این محیط می‌آموزند، دارد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ...

 

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

آذری جهرمی: مردم به مسؤولان بی‌اعتمادند

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: واقعیت ماجرا این است که یک شکاف بی‌اعتمادی وجود دارد که صحبتی از طرف مسئولین مطرح می‌شود و عکس آن عمل می‌شود، این را پنهان نکنیم. این ناشی از این است که عمل ما با ...

 

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد:

افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌های اساسی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متوسط قیمت کالا‌های اساسی در مقایسه با سال گذشته ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش داشته است.

 
مشکلات سفر اربعین در داخل ایران است نه عراق

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸

مشکلات سفر اربعین در داخل ایران است نه عراق

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه وزارت امور خارجه در ماجرای صدور ویزا کم‌کاری کرد، گفت: وزارت خارجه باید فشار می آورد که فقط ۱۰ روز اربعین از زائران امام حسین«ع» پول ویزا گرفته نشود.

 
تکذیب سخن منتسب به رهبر انقلاب دربارهCFT

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸

تکذیب سخن منتسب به رهبر انقلاب دربارهCFT

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، نقل قول از رهبر انقلاب از سوی وی درخصوص لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم را تکذیب کرد.

 
«جنگ زرگری» دولت و اصلاح‌طلبان چگونه عیان می‌شود؟

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸

دورویی سیاسی؛

«جنگ زرگری» دولت و اصلاح‌طلبان چگونه عیان می‌شود؟

حامیان دولت سعی می کنند در یک جنگ زرگری حساب خود را از دولتی که در چند سال اخیر تمام قد از آن حمایت کرده‌اند جدا کنند.

 
مشاور خاتمی: با روحانی هم سرنوشت نیستیم!

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

مشاور خاتمی: با روحانی هم سرنوشت نیستیم!

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید: این طیف با روحانی هم‌سرنوشت نیستند.

 
واکنش فتاح به احتمال حضورش در کابینه روحانی

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

واکنش فتاح به احتمال حضورش در کابینه روحانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به احتمال معرفی‌اش از سوی رئیس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار واکنش نشان داد.

 
۹ سوال اساسی در مورد ربایش و قتل خاشقجی

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

۹ سوال اساسی در مورد ربایش و قتل خاشقجی

عملیات ربایش روزنامه نگار مطرح سعودی در ترکیه سوال‌های اساسی را ایجاد کرده که قطعا در روابط آینده کشورهای منطقه‌ای تاثیر گذار خواهد بود.

 
مدیر رده‌ بالای فدراسیون ممنوع‌الفعالیت شد

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

مدیر رده‌ بالای فدراسیون ممنوع‌الفعالیت شد

در چند روز آینده باید شاهد استعفای یا به نوعی کنار گذاشته شدن یکی از مدیران فدراسیون فوتبال باشیم.

 
ترامپ: برجام یک جوک بود!

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

ترامپ: برجام یک جوک بود!

رئیس‌جمهوری آمریکا برجام را به معامله‌ای طنزگونه تشبیه کرد و مدعی شد با فشارهای وی، ایرانی‎ها به زودی برای عقد توافقی واقعی با آمریکا، پیش‌قدم می‎شوند.

 
روحانی قدرت برکناری شریعتمداری را ندارد؟

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

روحانی قدرت برکناری شریعتمداری را ندارد؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: رئیس‌جمهور به جای نگاه به عملکرد شریعتمداری، وابستگی‌های حزبی را در نظر می‌گیرد و به دلیل اینکه وی رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بوده است قدرت کنار گذاشتن او را ندارد.

 
تئوری‌پرداز اقتصادی دولت سکوتش را شکست اما با توهین

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

تئوری‌پرداز اقتصادی دولت سکوتش را شکست اما با توهین

مسعود نیلی در مطلبی که امروز منتشر کرد، اقتصاددان‌های نهادگرا را بی‌سواد، کج‌فهم، نفرت‌پراکن و پرچمدار خشونت معرفی کرده است.

 
چرا قیمت سکه قدیم و جدید با هم فرق دارد؟

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

چرا قیمت سکه قدیم و جدید با هم فرق دارد؟

اختلاف قیمت سکه طرح جدید و قدیم در بازار ناشی از رفتارهای هیجانی خریداران و بالا بودن تقاضا برای خرید آن است.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

جزئیات ماجرای تست خون از دانش‌آموزان

جزئیات جدیدی از ماجرای روز گذشته که مردی با کاور هلال‌احمر وارد مدرسه‌ای در قزوین شده بود و به تست خون از دانش‌آموزان اقدام کرده بود منتشر شد.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

جزئیات واژگونی اتوبوس با ۵ کشته

از سوی پلیس راهور ناجا جزئیات واژگونی اتوبوس در شمال فارس اعلام و مشخص شد۲ تن از سرنشینان تبعه فرانسه بودند.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

فیس‌بوک هک شد

کمپانی فیس بوک اعلام کرد اطلاعات ۲۹ میلیون عضو این شبکه اجتماعی توسط هکرها به سرقت رفته است.

 
اجرای دستورات خزانه‌داری آمریکا! توسط شاگرد خوب FATF

۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

بیش از یک سال از تحریم سپاه توسط بانک‌های دولتی می‌گذرد؛

اجرای دستورات خزانه‌داری آمریکا! توسط شاگرد خوب FATF

اینکه می‌گوییم با پیوستن به FATF دچار خودتحریمی می‌شویم، نه یک احتمال و پیش‌بینی بلکه صحبت از اتفاقی است که در سال‌های اخیر و با اجرای پنهانی دستورات FATF از سوی دولت و برخی بانک‌ها در کشور رخ داده است....