نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲

روحانی در یک سال از مجلس چند تذکر گرفت؟

نمایندگان مجلس دهم از ۷ خرداد ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۷، در مجموع ۶۳۴ فقره تذکر کتبی و شفاهی به رئیس‌جمهور داده‌اند.

 
دروغ جدید نماینده اصلاح‌طلب: بیت رهبری موافق FATF است!

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

یک شبکه ضدانقلاب آرزو داشت همه نمایندگان همانند محمود صادقی باشند

دروغ جدید نماینده اصلاح‌طلب: بیت رهبری موافق FATF است!

نماینده مدعی اصلاحات در جدیدترین دروغ خود مدعی شد که بیت رهبری موافق FATF است!

 
کیهان: «ورزش جای سیاست نیست» مگر علیه ایران باشد!

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱

کیهان: «ورزش جای سیاست نیست» مگر علیه ایران باشد!

شرکت نایک اعلام کرد که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، به بازیکنان ملی‌پوش ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کفش نخواهد داد. نکته قابل تأمل اینجاست که مدعیان اصلاحات، پس از اقدام شرکت نایک، روزه سکوت ...

 
علت افزایش اعتراض های مردمی به اعضای تیم هسته ای و دست اندرکاران برجام چیست؟

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

در حاشیه اعتراض مردمی به علی اکبر صالحی در روز قدس؛

علت افزایش اعتراض های مردمی به اعضای تیم هسته ای و دست اندرکاران برجام چیست؟

امثال علی اکبر صالحی‌ بودند که در مجلس و نگاه میلیون‌ها ایرانی با لفظ و قسم جلاله مهر تایید بر برجام زدند و طبیعی‌ترین نتیجه برای امثال آقای صالحی در شکست امروزین برجام برخوردهای کلامی -بدون تایید کردن ...

 

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷

پلاسکوی جدید تا عید فطر ۹۹ ساخته می‌شود

پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه ساختمان پلاسکو، در جلسه عصر دیروز قرار شد؛ این ساختمان تا عید فطر سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

 
انتقال سهام عدالت متوفیان به زودی

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

انتقال سهام عدالت متوفیان به زودی

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام تعطیلی دو هفته‌ای سامانه سهام عدالت از اعلام فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان در تیرماه خبر داد.

 

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

"قارچ" همچنان در کرمانشاه قربانی می‌گیرد

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه موارد مسمومیت با قارچ خودرو همچنان ادامه دارد، گفت: آخرین آمار فوتی مسمومیت با قارچ در استان به 10 نفر رسیده است.

 
روحانی عادت دارد مجلس را در مذاکرات دور بزند

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

روحانی عادت دارد مجلس را در مذاکرات دور بزند

یک نماینده مجلس ششم می‌گوید روحانی مذاکرات با اروپایی‌ها را از مجلس ششم و مجلس دهم پنهان کرد.

 

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

سکه همچنان رکورد می‌زند/ یورو به ۸۱۹۳ تومان رسید

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز در بازار به ارزش ۲۰۸ هزار تومان در بازار عرضه شد که در مقایسه با روز گذشته افزایش داشته است.

 
به دنبال نخبگاني هستيم که پشت در مانده اند!

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

دکتر محمدرضا حبيبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي کرمانشاه

به دنبال نخبگاني هستيم که پشت در مانده اند!

محمدرضا حبيبي فرهيخته اي جوان از دانشگاه آزاد است که سياست مداران مي گويند سياست زده شده است، روساي دانشگاه در گذشته دور و نزديک تر وابستگي هاي داشته، مشي مردمي آن در هاله اي از تب و تاب هاي سياسي فروکش ...

 
آب درهاون مي کوبيم

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

مصري در نطق ميان دستور:

آب درهاون مي کوبيم

به گزارش خط نیوز به نقل از فارس؛ نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، گفت: بنده قاطعانه مي‌گويم که مجلس نمي‌تواند در جنگ اقتصادي فعلي جايگاهي داشته باشد چرا که ما در مجلس فقط قانون توليد مي‌کنيم ...

 
بازار شام، دولت هرج و مرج

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

بازار شام، دولت هرج و مرج

به گزارش خط نیوز؛ دولت را بايد منشأ تدبير ، خدمت و عاقبت انديشي براي ملت باشد. والا كشور و ملت را به دام گاه هرج و مرج و انهدام و اضمحلال مي كشد اقدامات اخير و گذشته دولت كه متضاد شعارانتخاباتي اش باشد،...

 

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

رئیس پزشکی قانونی کشور:

نتایج اولیه معاینات روانشناختی "ناظم خاطی"

رئیس پزشکی قانونی کشور در خصوص معاینات روانشناختی ناظم خاطی دبیرستان پسرانه غرب تهران گفت: برای این فرد نیز عمده تست‌های روانشناختی و شخصیت انجام شده اما معاینات هنوز کامل نشده و با توجه به اینکه بخشی ...

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

۴ دلیل افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با اشاره به دلایل افزایش قیمت مسکن گفت: اگر می‌توانستیم به نحوی در بازار مسکن فعالیت کنیم که ساخت و ساز، متناسب با نیاز جامعه صورت بگیرد قطعا امروز شاهد افزایش بیش از ...

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

وزیر اطلاعات: «تلگرام طلایی» متعلق به جمهوری اسلامی است!

وزیراطلاعات عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون عضو دارد و قانونی است.

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

خبری نگران‌کننده درباره سرطان زایی سه نان

یک مسؤل حوزه سلامت به سفیدتر شدن آرد‌ها انتقاد کرد و به تشریح علت و بیماری‌ها و متاقباً خطر سرطان زایی آرد نان لواش، تافتون و سنگگ پرداخت.

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

اعلام میزان زکات فطره از سوی دفتر رهبری

زمان وجوب زکات فطره از غروب شب عید فطر است و مراجع تقلید، تأخیر پرداخت آن را بعد از نماز عید جایز نمی‌دانند، اما اگر کسی نماز عید را نخواند، باید فطریه را تا ظهر عید پرداخت کند. (۱).

 

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

رئیس انجمن مرغ: قیمت واقعی هر کیلو مرغ ۱۲ هزار تومان است!

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: اگر بخواهیم با هزینه‌های تولید فعلی قیمت مرغ را تعیین کنیم، مصرف کننده برای هر کیلوگرم از این محصول باید ۱۰ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان بپردازد اما تولید ما به ...

 
توزیع بنزین سوپر به روال عادی بازگشت

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

توزیع بنزین سوپر به روال عادی بازگشت

قرارگرفتن پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در وضعیت اورهال و تولید بنزین یورو ۴، سبب کاهش میزان تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت شده بود ولی اکنون توزیع این سوخت مطابق روال عادی ادامه دارد....

 
روحانی: طرفین در قبال تعهدات رفع تحریمی پذیرفته شده در برجام مسئولیت دارند

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

روحانی: طرفین در قبال تعهدات رفع تحریمی پذیرفته شده در برجام مسئولیت دارند

رئیس‌جمهور گفت: تمامی طرفین برجام در قبال تعهدات رفع تحریمی پذیرفته شده در برجام مسئولیت دارند.