توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70791
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
ورود ۲ موج بارشی به کرمانشاه/ پنجشنبه آخر سال بارش نداریم
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود دو موج بارشی به جو استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: برای پنجشنبه آخر سال بارشی برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.
ورود ۲ موج بارشی به کرمانشاه/ پنجشنبه آخر سال بارش نداریم
سعید قاسمی ، با اشاره‌ به وضعیت آب و هوای کرمانشاه در پنجشنبه آخرسال، افزود: بارشی برای پنجشنبه آخر سال (فردا، ۲۴ اسفند) در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه تا بعدازظهر جمعه (۲۵ اسفند) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر بوده و احتمال بارش ضعیف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از ورود دو موج بارشی به جو استان از عصر روز جمعه خبر داد و عنوان کرد: موج اول از عصر جمعه تا ظهر شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث کاهش دمای روزانه و در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می شود.

قاسمی احتمال شدت بارش را در نیمه غربی و جنوب شرق استان بیشتر دانست که ممکن است در برخی نقاط با رگبار موقت تگرگ نیز همراه شود.

وی از ورود موج دوم بارشی به استان از روز دوشنبه(۲۸ اسفند) خبر داد و عنوان کرد: روز یکشنبه به طور موقت از ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه موج دوم طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه (۲۸ اسفند تا دوم فروردین) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این موج از رطوبت بیشتری برخوردار بوده و به تناوب باعث بارندگی در سطح استان خواهد شد، به گونه‌ای که احتمالا شدت بارش را در روز سه‌شنبه داشته باشیم.
Share/Save/Bookmark