توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70785
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه بهترین نقد وزارت فرهنگ
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برترین‌ نقدها از جشنواره‌های فجر جایزه می‌دهد؛ علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳، نقد خود را ارسال کنند.
تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه بهترین نقد وزارت فرهنگ
به گزارش خط نیوز به نقل از رجانیوز: محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اعلام کرد: همه هنرمندان، خبرنگاران و مخاطبان، جشنواره‌های فجر را نقد کنند؛ با رویی‌ گشاده استقبال می کنیم و به نقدهای برتر جایزه ویژه‌ای می‌دهیم.



به گزارش رجانیوز، آن زمان اعلام شده بود: «مرکز روابط عمومی وزارتخانه از یکشنبه ۲۹ بهمن، بخشی را در پایگاه اطلاع‌رسانی برای جمع‌آوری نظرات نخبگان فعال می کند. همه هنرمندان، مخاطبان و خبرنگاران نقد خود را از جشنواره‌ها اعلام کنند. به نقدهای برتر، جایزه ویژه‌ای خواهیم داد تا ۱۰ اسفند همه می‌توانند نظرات خود را ارسال کنند و ما با روی گشاده و آغوش باز از همه نقدها و نکات دوستان استقبال می‌کنیم»



اکنون اما مهلت ارسال آثار به این رویداد تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ نقد خود را ارسال کنند.



وزیر فرهنگ از بهترین نقدها با موضوع رویدادها، جشنواره‌های فجر و عملکرد سال ۱۴۰۲ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد کرد. سفر به عتبات و مشهد مقدس از جمله جوایز این فراخوان است.
Share/Save/Bookmark