توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60484
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷
1.4 ميليارد تومان در گلريزان بهزيستي کرمانشاه جمع آوري شد
1.4 ميليارد تومان در گلريزان بهزيستي کرمانشاه جمع آوري شد
مديرکل بهزيستي استان کرمانشاه اعلام کرد که در مراسم گلريزان با عنوان »بهشتي زيستن« که جمعه گذشته 27 ارديبهشت برگزار شد در مجموع يک ميليارد و 400 ميليون تومان جمع آوري شد.
فاطمه رضوان مدني ، افزود: اين مراسم در آستانه فرا رسيدن ميلاد امام حسن مجتبي (ع) و در راستاي جمع آوري کمک براي ساخت مسکن مددجويان به همت اداره کل بهزيستي استان با حضور استاندار، خيران و جمعي ديگر از مسئولان در محل مجتمع فرهنگي رفاهي بهزيستي برگزار شد.
وي اظهار داشت: استاندار کرمانشاه در اين مراسم از طرف استانداري مبلغ 200 ميليون تومان و شخصا نيز 20 ميليون تومان کمک کرد.
مديرکل بهزيستي استان کرمانشاه در ادامه با تجليل از حضور مسئولان و خيران به وظيفه سنگين بهزيستي در قبال مردم از قبل از تولد تا بعد از مرگ اشاره کرد و گفت: بهزيستي در مقابل نوزادان رها شده، زنان خود سرپرست، بدسرپرست، معلولان، بيماران رواني، سالمندان و ساير اقشار با وجود کم‌بودن نيروي انساني، نرم‌افزاري و سخت‌افزاري خود را مسئول مي‌داند.
رضوان مدني، مستاجر بودن مددجويان را يکي از عمده مشکلات اين نهاد حمايتي عنوان کرد و افزود: 552 واحد مسکن مهر مددجويان زير حمايت بهزيستي استان به دليل مبالغي حدود سه تا 6 ميليون تومان براي تکميل انشعابات مسکن بلاتکليف مانده و هم‌اکنون در مسکن استيجاري و در شرايط سخت زندگي مي‌کنند و کمک جمع آوري شده در گلريزان مي تواند تا حدودي مشکلات مددجويان را در اين زمينه را برطرف کند.
وي اعلام کرد: افراد و خيرين مي‌توانند کمک‌هاي نقدي خود
به بهزيستي کرمانشاه را به شماره حساب بانک ملت به
شماره 2345363800 و يا شماره کارت بانک رفاه
به شماره 5894637000022282 واريز کرده و يا از طريق
شماره گيري # 120*6655* واريز کمک‌هاي نقدي را داشته باشند.
نزديک به 53 هزار نفر از جمعيت 2 ميليون نفري استان کرمانشاه از خدمات بهزيستي بهره‌مندند که از اين تعداد 33 هزار نفر معلول و 6 هزار نفر نيز زن سرپرست خانوار هستند.
Share/Save/Bookmark