توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 72066
چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۷
کرمانشاه رتبه دوم کشوری تولید محتوی در عرصه دفاع مقدس را دارد
رئیس کمیته فضای مجازی در کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه رتبه دوم کشوری تولیدات محتوی در فضای مجازی در عرصه دفاع مقدس را دارد.
کرمانشاه رتبه دوم کشوری تولید محتوی در عرصه دفاع مقدس را دارد
حمیدرضا امیری رئیس کمیته فضای مجازی در کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه امروز سوم مهر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که در 25 و 26 مهرماه، اظهار کرد: استان کرمانشاه نقطه آغازین و پایانی 8 سال جنگ تحمیلی بوده که علاوه بر 9 هزار و 800 شهید این استان، 16 هزار شهید از دیگر استان‌های کشور در کرمانشاه به شهادت رسیده‌اند.
وی برگزاری کنگره ملی را فرصتی برای توسعه اقتصادی، اجتماعی‌ و فرهنگی و معنوی استان دانست و در تشریح وظایف خود در کمیته فضای مجازی در کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه، گفت: کمیته فضای مجازی در کنگره ملی مهم‌ترین کمیته در میان 24 کمیته است و طی این مدت جلسات متعددی با خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شده‌ است.
رئیس کمیته فضای مجازی در کنگره ملی شهدا استان کرمانشاه با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی مبنی بر اینکه «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه‌ای برای جهاد است. اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیروهای انقلابی این میدان را خالی کنند، حتما در عرصه ضربه خواهیم خورد. هرکس به اندازه وسع خود باید در این میدان حضور یابد.»، گفت:فضای مجازی حوزه‌ای بسیار مهم است که توسط آن جنگ‌ها به صورت سایبری است. در فضای مجازی تهدیدات و فرصت‌های بسیاری وجود دارد و باید در این زمینه تلاش‌های بسیاری صورت بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه در راستای معرفی کنگره ملی باید اقداماتی گسترده‌ای در حوزه فضای مجازی صورت گیرد در خصوص اقدامات انجام شده، خاطرنشان کرد: از تاریخ 27 تا 29 آبان‌ماه سال گذشته نشست‌هایی در محور تولید محتوا؛ برگزاری رویداد تولید محتوای سازمان محور به مدت سه روز با موضوع شهدای دفاع مقدس و شهدای استان کرمانشاه با حضور 21 تیم منتخب برگزار شد.
امیری در ادامه در تشریح اقدامات کمیته فضای مجازی که با حضور 90 هنرمند بومی که بازسازی و پویانمایی داشتند و در مسابقاب موفق به کسب رتبه دوم در کشور شده‌اند، اشاره کرد و گفت: در حوزه فنی با راه‌اندازی سایت کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، زمینه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی را به وجود آورده که هر اقدامی در این زمینه انجام شود در این سایت منعکس و شناسایی می‌شود.
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ادامه داد: طی این مدت جلسات متعددی با اصحاب رسانه برگزار شده که به بررسی عملکردها، تولد و شهادت شهدای استان، یادمان عملیات مرصاد، ملاقات با خانواده شهدا و جانبازان، گفت‌وگو با افرادی که با الگو گرفتن از شهدا سبک زندگی خود را تغییر دادند، پرداخته شده است‌.
امیری در پایان تصریح کرد: با کمک سازمان مخابرات و دیگر سازمان‌های مربوطه نگرانی برای مشکل مادی وجود ندارد. پس باید اصحاب رسانه و همه کسانی که نقشی در برگزاری کنگره ملی دارند طی روز‌های باقی‌مانده از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
Share/Save/Bookmark