توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60141
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵
نماینده مردم بابل در مجلس مطرح کرد
لزوم شفاف سازی شیوه دریافت تسهیلات رونق تولید برای تولیدگران
لزوم شفاف سازی شیوه دریافت تسهیلات رونق تولید برای تولیدگران
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد.

به گزارش ایسنا، حسین نیازآذری اظهار کرد: با توجه به کم اطلاعی متقاضیان دریافت خدمات اداری و تسهیلات بانکی آموزش و اطلاع رسانی فراگیر نحوه پرداخت و خدمات برای تحقق رونق باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و به هنگام تصمیمات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از مراجعان آگاهی لازم از بخشنامه‌ها و مقررات قانونی جهت برخورداری از تسهیلات بانکی و خدمات اداری را ندارند و در پیچ و خم ادارات و بانک‌ها گرفتار می‌شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد، افزود: متأسفانه زمان صدور استعلام و گردش کار پرداخت تسهیلات بسیار طولانی است و تولیدکنندگان از اطاله رسیدگی به درخواست‌ها ناراضی هستند.‌

عضو مجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با تصریح آموزش و معرفی سامانه‌های الکترونیکی خدمات دولتی و بانکی تاکید کرد: بسیاری از متقاضیان با نحوه فعالیت سامانه‌ها آشنا نیستند و فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال را از دست می‌دهند.

نماینده بابل با انتقاد از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری یادآور شد: تعارض برخی قوانین و مقررات، عدم همکاری بین سازمانی، تداخل تصمیم گیری، عدم تفویض اختیار به ادارات شهرستانی و امضای طلایی برخی کارکنان موجب طولانی شدن و سردرگمی ارباب رجوع و فساد اداری شده است.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت باید زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و با نظارت حرفه‌ای هرگونه کوتاهی را هشدار دهد و به صورت آنلاین خطاها را رصد و مدیریت نماید.


انتهای پیام
Share/Save/Bookmark