توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44015
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه:
قرارداد FATF آخرین گام برجام پر از فاجعه!
عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه گفت: قرارداد FATF آخرین گام برجام پر از فاجعه است.
قرارداد FATF آخرین گام برجام پر از فاجعه!
به گزارش خط نیوز؛ حجت‌الاسلام سید جلال رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص قرارداد FATF و تحریم سپاه از سوی دو بانک داخلی اظهار کرد: خودتحریمی آخرین گامی بود که در برجام پر از فاجعه دیدیم و شنیدیم.

وی بیان کرد: هر چه از تاریخ مذاکره می‌گذرد، بیانات و تیزبینی دانای انقلاب و حکیم امت اسلام، رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شود که از روز اول فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستم.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه اضافه کرد: جای تعجب اینجاست آنچه 1+5 در تصور خود می‌گنجانید تا اجرا کند، اما واهمه گویش آن را بر زبان داشت، امروز در عملکرد برخی بانک‌های داخلی مشاهده می‌کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: تحریم شخصیت‌های حقیقی که جهان اسلام یک تار موی آنها را با دیپلماسی سیاسی پر از مکر و حیله معاوضه نمی‌کند و نهادهایی که هویت نظام ما متکی به آنهاست را شاهدیم.

رضوی با بیان اینکه امروز دشمن گام به گام به دنبال انزوای ما با بهانه مذاکره است، گفت: وعده برد ـ برد دروغ بزرگی شد که امروز از مدافعان دیروز برجام از او به «هیچ» تعبیر می‌کنند.

وی ادامه داد: منصفانه این است که بگوییم دشمن حد را نگه نداشت و تا بیخ و بن نظام را سونوگرافی سیاسی کرد تا اطلاعات، ارقام و فاکتورهای نظامی و پشتیبانی نظامی ما را به دست آورد اما با ایثار بسیجیان و انقلابیون موفق نشدند.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه ادامه داد: جا دارد به سربازان گمنامی که شهرهای موشکی زیر زمین سرزمین جمهوری اسلامی را لو ندادند، تبریک گفت و بر پایداری و استقامت ایشان افتخار کرد زیرا دشمنی که با پنجه فولادی و دستکش مخملی با مسؤولان ما دست می‌داد قبل از اینکه مسؤولان احساس خیانت از دستان آنان را ادراک کنند، ملت بزرگ ایران این احساس درست، صحیح و به جا را می‌دانست.

این مسؤول گفت: گرچه اقدام نا به خردانه برخی از مسؤولان بانکی باعث شد تا رئیس بانک مرکزی ابلاغیه ایشان را «کان لم یکن» اعلام کند اما حقیقت این است که احساس می‌شود، لایه‌های پنهانی در مذاکرات 1+5 وجود دارد که ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد.

رضوی یادآور شد: البته هرگز این گونه نیست که دوست و دشمن و خودی و غیرخودی را با یک چوب برانیم، اما همواره امر به معروف و نهی از منکر را در بعد سیاسی حتی برای دوستان لازم و مهم می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران هرگز جانفشانی‌های سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی را در هشت سال دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد، گفت: ملت ایران فرزند رشید لشگر آزادساز قدس؛ سردار قاسم سلیمانی را هرگز فراموش نخواهد کرد و بی‌مهری‌های داخلی ربطی به حاکمیت اصلی نظام ندارد.
Share/Save/Bookmark