توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 72164
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
باحضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی و عضو بسیج اساتید استان صورت گرفت؛
برگزاری نشست بصیرتی آغاز نصرالله در دبیرستان شاهد«ام البنین» ناحیه دو کرمانشاه
عضو بسیج اساتید استان، در نشست بصیرتی تحت عنوان "آغاز نصرالله "در دبیرستان شاهد ام البنین ناحیه ۲ کرمانشاه که روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه با حضورمدیر، دبیران ودانش آموزان این دبیرستان برگزار شد، شرکت کرد.
برگزاری نشست بصیرتی آغاز نصرالله در دبیرستان شاهد«ام البنین» ناحیه دو کرمانشاه
دکتر جهانبخش زنگنه تبار در خصوص آخرین تحولات منطقه، عملیات غرورآفرین، پیچیده و ممتاز وعده صادق ۲ و دستاوردهای آن و نیز ساختار مستحکم حزب الله و عزم پولادین جبهه عظیم مقاومت در مقابله با رژیم صهیو نیستی سخنرانی کرد.
وی گفت : آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که تاریخ مصرف این رژیم غاصب در این منطقه تمام شده و باید به فکر جای دیگری برای آن باشند و نیز بدانند که با تزریق دلار و تسلیحات نظامی نمی‌توانند برای مدت زیادی این رژیم کودک کش، نامشروع و غاصب صهیونیستی را حفظ کنند.
زنگنه تبار در ادامه به بحث بسیار مهم عفاف و حجاب و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده و تاکیدات خدای متعال در قرآن کریم وتاکیدات معصومین (علیهم السلام) و امامین انقلاب بر این موضوع اشاره کرد و آیه ۵۹ سوره احزاب به عنوان صریح ترین آیه قرآن کریم در مورد حجاب را بیان کرد.
وی گفت: در همه ادیان الهی قبل از اسلام هم، حجاب یک ارزش بوده و زنان ایرانی همواره محجبه بوده ا ند،در سنگ نوشته ها ونقاشی های قدیمی آثارآن موجود است،رشاهنامه هم آمده است که:
منیژه منم دخت افراسیاب
برهنه ندیدی رخم آفتاب
حتی کشورهای اروپایی هم قبل از حضور آمریکا و صهیونیست‌ها یعنی تاحدود ۲۰۰ سال اخیر، پوشش کامل داشتند.
دکتر زنگنه تبار در ادامه به انتظار حضرت امام خامنه‌ای از جوانان مبنی بر اینکه به تهذیب، تحصیل و ورزش بپردازید اشاره کرد و به تبیین این رهنمود راهبردی معظم له پرداخت .
وی گفت: در هر سه زمینه امکان رشد رشد و تعالی در این فضای معنوی جمهوری اسلامی برای جوانان وجود دارد، شما می‌توانید در اوج تقوا و پاکدامنی به بالاترین سطوح علمی و ورزشی برسید وی‌گفت: اینکه بیش از ۶۰ درصد پذیرفته شدگان دانشگاه‌های ما دختران هستند، نشان از توجه جدی نظام اسلامی به بانوان می‌باشد،خانم‌ها در ایران اسلامی بسیار محترم هستند و در واقع زن، زندگی، آزادی واقعی در ایران اسلامی است نه در کشورهای غربی که زن ابزار ارضای امیال جنسی مردان است.
وی درپایان به پرسش های دانش آموزان پاسخ داد.
Share/Save/Bookmark