توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62167
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
گزارشی از اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم ارزی
گزارشی از اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم ارزی
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم به اتهام اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان، در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی اقتصادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در آغاز اولین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم ارزی، قاضی موحد که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: این جلسه جهت رسیدگی به اتهامات ایوب استادکریمی و مرتبطان ایشان تشکیل شده و جلسه دادگاه نیز با حضور نماینده دادستان، متهمان و وکلای مدافع متهمان رسمی و علنی است.


در ادامه قاضی موحد از نماینده دادستان خواست که با حصور در جایگاه کیفرخواست پرونده را قرائت کند.
وی کیفرخواست متهمان را به شرح ذیل قرائت کرد:


۱- ایوب استادکریمی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 1300 میلیارد تومان.


۲- ولی حاجی پور جنکانلو متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 28 میلیون یورو


۳- راجان حاجی پور متهم است به معاونت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 126 میلیون یورو.


۴- امیر موسایی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 25 میلیون یورو


۵- نوروز سبحان متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 25 میلیون یورو


۶- داریوش شجاع فر متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 21 میلیون یورو که فعلا متواری است.


۷-وحید فراهانی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۹ میلیون یورو که فعلا متواری می‌باشد.


۸- مهدی اشرفی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان 95 هزار دلار.

ادامه دارد
Share/Save/Bookmark