توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60637
چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶
حذف خوابگاه‌های دانشجویی رتبه ۳ با کمک دانشگاه‌ها انجام می‌شود
رئیس سازمان امور دانشجویان از برنامه ریزی این سازمان برای حذف خوابگاه‌های دانشجویی رتبه ۳ خبرداد و گفت: بخشی از هزینه ساماندهی خوابگاه‌ها توسط دانشگاه و بخشی دیگر نیز با کمک صندوق رفاه انجام می‌شود.
حذف خوابگاه‌های دانشجویی رتبه ۳ با کمک دانشگاه‌ها انجام می‌شود
مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای ارتقای کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی در سراسر کشور گفت: خوشبختانه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توانستیم خوابگاه‌های فاقد کیفیت را حذف کنیم، به همین منظور تقریبا هیچ خوابگاه رتبه چهار یا پنجی در سطح کشور وجود ندارد.

وی تأکید کرد:‌ این موضوع برای ما اهمیت زیادی داشت تا بتوانیم بحث کیفیت خوابگاه‌ها را به نقطه‌ای برسانیم تا دانشجویان از تسهیلات لازم در این اماکن بهره ببرند.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال روی خوابگاه‌های دانشجویی رتبه ۳ تمرکز کردیم تا با کمک دانشگاه‌ها این خوابگاه‌ها نیز به کیفیت مطلوب و درجه ۲ و یک، دست پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه ساماندهی خوابگاه‌ها توسط دانشگاه و بخشی دیگر نیز با کمک صندوق رفاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark