توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71444
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
روز هشتم؛
وقتی میدان رقابت تنگ می‌شود و قافیه سازان به تنگ می‌آیند چه‌ها که نمی‌گویند.
روز هشتم؛
به گزارش خط نیوز؛ این روزها غوغایی است بدون‌مرز؛ ادعاها، صحبت‌ها و نمودارهای مجعول و تحریف شده برای تخریب دولت پر خدمت و مظلوم شهید رییسی به طور مستند تکذیب می‌شوند و نقاب از رخ حاملان و عاملان تحریم و فشار برداشته می‌شود؛ همان‌ها که یاران دوازدهم تحریم دشمن خارجی علیه ملت رشید ایران بوده و هستند.
این روزها کلمات عجیب و غریب فراوانی می‌شنویم؛ مثلا عباس آخوندی، وزیر بی‌عمل دولت حسن روحانی از محاکمه‌ی عاملان وضع موجود می‌گوید؛ یا للعجب، داستان آب سربالاست و ابوعطای ...؛

از برخی هر چه می‌پرسند به کارشناس ارجاع می‌دهند؛ نه آنکه کارشناسی مذموم باشد که اصل عقلی است اما دوری حداکثری از یک سازه‌ی فکری ابتدایی قابل قبول نیست؛ دل‌خراش‌تر آنکه بعضاً کارشناسانی آنها را همراهی می‌کنند که سوابق نامناسب و رفتارهای هیستریک‌شان تامل برانگیز و ترسناک است که اگر با این سعه‌ی صدر بخواهند مملکت را بگردانند، هر روز باید شاهد بساط عربده‌کشی ناپایدار کننده‌ی مدیریتی در سطوح مختلف کشور باشیم؛

آفت مهم در این روزها آفت تحریف و تخریب است.
برخی که امروز به تخریب و تحریف مشغولند، می‌خواهند با زیر سوال بردن امهات انقلاب، کسب آرا کنند. "کاسبان درد مردم" همان کاسبان و رهروان برجامند که ۸ سال برجام سواری کردند و از دل برجام، سوزاندن منافع ملی، توقف پیشرفت و متاسفانه جاسوس‌پروری شکل گرفت.

بحث سوم؛ بحث بر انگیختگی هایی است که موج‌سواران فتنه ساز قصد دارند با تطهیر رهروان ره گم‌کرده چنین یادآوری کنند که گمراهان درست رفته‌اند و ریزشی ها ارزشی هستند. لذا تجمعی از ریزشی ها مسئله داران و مسئله سازان با ایجاد اتاق جنگ روانی به منظور سوار شدن بر روان جامعه شکل گرفته که از هر تهمتی فروگذار نیست. سمپات‌های این جریان، قصد دارندجامعه را با تخریب بنیانهای فرهنگی به واپسگرایی بکشانند و در این راهها بوق های تبلیغاتی معاند ومعارض به انها سیگنال رسانی میکنند.

از تجمیع و تجمع این روش ها و منش‌ها حلقه محاصره سیاسی را آنچنان گاز انبری ترتیب می‌دهند که گویا سخن آنها وحی منزل است و مابقی وسوسه ابلیس و رقیب بیراهه روی میکند.
این طیف یک سوال غیرمنطقی دارد که شما در این ۴۰ سال چه کرده‌اید؟
اگر هم درست بگویند که نمی‌گویند و سرمایه‌سوزی و خودتحقیری دامنشان را گرفته است، این تجاهل عارف ناشیانه سند محکومیت خود آنهاست؛ چون مخاطب این پرسش خود آنهاست که توالی ۴ دوره ۸ ساله حاکمیت بلامنازع و مستقیم در حاکمیت دستگاههای اجرایی دارند و بیش از دو دهه نیروهای رانشی حاکمیتی در دست آنان بوده است؛ اتفاقا ما باید بپرسیم شما که دستگاه اجرایی را تمام و کمال در دست داشته‌اید چه کرده اید؟ اگر هم ایرادی وارد باشد به طرز اولی به شماها برمی‌گردد که حاکمیت موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی، این ستون‌های اربعه‌ی ۳۲ سال زمامداری اجرایی مملکت، وابسته به حضور نیروهایتان بود.
این شما هستید که باید پاسخ بدهید این زمامداران که اکثریت و با تمام ظرفیت مملکت در اختیارتان بوده چه دستاوردی داشته‌اید؟

و اما مباحث قومیتی و شعله ور کردن تعصبات و پیش‌بینی‌های ظریف‌ها، حکایت از این مهم دارد که کلیدداران فتنه به دنبال جرقه ای به انبار امنیت ایران عزیز هستند که فکر می‌کنند از این آتش‌بازی، می‌توانند گرمایی به قلب‌های سرد شده‌ی خویش برسانند؛
یقیناً باید بدانند خداوندگارهای تخریب و تخویف و تهدید و جریان فوق مرفهی که در ویلاهای لواسانات و کاخ هایشان در نقطه‌ی فراز شهر می‌زیند ومغزهای خاکستری و غبار گرفته آنان نمی‌تواند واین پتانسیل را ندارد که به جنگ ارزشها و آرمانهای اصیل نظام برود. ریزشی های فراری و مزدور که به جمع اتاق جنگ ارزش ها پیوسته‌اند و با تحریم انتخابات و یا تخریب دولت شهید رییسی و دنباله‌روهای آن شهید سعید، به دنبال کلاه‌سازی از نمد تخریب هستند، بدانند که با لطف خداوند به ملت شریف ایران و با کمک‌های نازل شونده بر قلب این مردم از سوی شهدای پاک این ایام، در این انتخابات شکست مفتضحانه‌ای نصیب دشمنان این ملت و دوست‌نمایان دشمن سیرت خواهد شد و میخ محکمی بر تابوت لرزشی ها می‌زنند.


روز هشتم، روز اعجاز این ملت با حضوری گرم در انتخابات و انتخابی درست خواهد بود. هر آنچه ملت بپسندد، مورد احترام خواهد بود و حتماً خیر و برکت کوتاه یا دراز مدت یا هر دو را به دنبال خواهد داشت.

سعدیا گر بکند سیل فنا خانه‌ی عمر
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست؛.
Share/Save/Bookmark