توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71408
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
حجت‌الاسلام محسن مفید اظهار کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور، مقدمات این دوره انتخابات باید در زمان کوتاهی فراهم می‌شد و از همان روزهای اول اعلام شهادت ایشان مقدمات برگزاری این انتخابات فراهم شد. وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های نظارت استانی، شهرستانی و بخشی، گفت: چینش عوامل نظارتی در سطح شعب استان انجام شده است. او با اشاره به فعالیت ۱۶۴۵ شعبه در این دوره انتخابات، بیان کرد: در هر شعبه تعداد ناظران متفاوت است و در شعبی که در دوره‌های گذشته مراجعان بیشتری داشتند، ناظران بیشتری خواهند بود و در شعبی که تعداد مراجعه‌کنندگان در دوره‌های گذشته کمتر بود، به تناسب تعداد ناظران را کاهش داده‌ایم. مفید ادامه داد: در مجموع به‌طور میانگین در شعب روستایی و سیار ۲.۵ ناظر و در شعب ثابت شهری ۳.۵ ناظر فعالیت دارند، یعنی در برخی شعب چهار ناظر امکان دارد فعال باشند و در برخی شعب دیگر دو یا سه ناظر. آموزش های حضوری به این افراد داده شده است. رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه درباره وظایف ناظران، گفت: ناظران براساس قانون وظیفه برخورد با تخلفات و جرائم را ندارند و فقط باید تخلفات و جرائم احتمالی را مستندسازی کنند و گزارش دهند. مفید افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا جرم، ناظر باید نماینده فرماندار را که مسئول شعبه قلمداد می‌شود، در جریان قرار دهد و جرائم و تخلفات خارج از ستاد را هم باید به عوامل انتظامی گزارش دهد و در این میان، ناظران خودشان وظیفه برخورد ندارند.
پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه قطار شهری باید چشم گیر باشد
پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه قطار شهری باید چشم گیر باشد
‍ شهردار کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی و نظم دهی در عملیات اجرایی قطار شهری پیشرفت این پروژه باید چشم گیر باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه دکتر نادر نوروزی صبح امروز شنبه (دوم تیر ماه) در جلسه بررسی وضعیت پروژه قطار شهری که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه با حضور مدیران شرکت حراء به عنوان پیمانکار این پروژه برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه قطار شهری بایستی به صورت برنامه‌ریزی شده و منظم ادامه داشته باشد.

وی گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه سال‌ها متوقف بوده که طی چند سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور روند ادامه کار پروژه با سرعت و دقت بسیاری در حال اجرا است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مسائل مالی پروژه مرتفع شده و ما از پیمانکار پروژه درخواست داریم کار را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببرد.

نوروزی در پایان گفت: برنامه زمان بندی اجرای پروژه باید با نصب تابلو روز شمار اعلام شود و انتظار داریم پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا مردم کرمانشاه از این نعمت پس از سال ها چشم انتظاری بهره‌مند شوند.
Share/Save/Bookmark