توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64225
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد:
احداث ۳ پایگاه تحول فرهنگی_اجتماعی در مناطق فقیرنشین کرمانشاه
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از احداث ۳ پایگاه تحول فرهنگی _ اجتماعی در مناطق فقیرنشین این استان خبر داد و گفت: مجوز احداث ۲۰ پایگاه دیگر نیز دریافت شده است.
احداث ۳ پایگاه تحول فرهنگی_اجتماعی در مناطق فقیرنشین کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یوسف احمدی در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه گذشته سازمان، اظهار کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی پس از حضور حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور در چند شاخصه کلی پیگیری می‌شود.

وی افزود: تبلیغ اسلام ناب، مردمی سازی تبلیغ، الگوی تحول در تبلیغ، الگوی حکمرانی فرهنگ انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن ۱۵ اسلامی از مهم‌ترین این موارد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه ذاتی خود می‌داند به عنوان مبلغ انقلاب اسلامی از افراد بی بضاعت سرکشی و از آنها دلجویی کند و از این رو به‌عنوان سرباز حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است تا با اشاره ایشان به میدان بیاید.

حجت الاسلام احمدی گفت: از دیگر شاخصه‌های رویکرد جدید سازمان مردمی سازی تبلیغ است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با احداث سه پایگاه تحول فرهنگی اجتماعی در نقاط فقیرنشین که دارای مشکلات بسیار زیادی از نظر فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی دارند، شروع به‌کار کرده و مجوز احداث ۲۰ پایگاه دیگر را در سراسر استان دریافت و در دستور کار قرار داده که ان‌شاءالله این امر نیز به‌زودی محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در راستای امر تبلیغ مجوز جذب ۶۰ نفر از روحانیون انقلابی برای خدمت در محلات فقیرنشین و کمتر برخوردار در استان است.

گفتنی است، در این نشست از سه نفر از امامان محلات کرمانشاه که در مساجد محلات فقیرنشین مشغول به امور فرهنگی و اجتماعی هستند به نمایندگی از سایرین تقدیر شد و ۵۰ نفر از روحانیون، دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و تبلیغی تقدیر خواهد شد.
Share/Save/Bookmark