توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71353
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
تیم بازرسی هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه مورخ ۲۳ و۲۴ خرداد ماه،از هسته گزینش استانداری کرمانشاه بازدیدکرد.
تیم بازرسی هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه مورخ ۲۳ و۲۴ خرداد ماه،از هسته گزینش استانداری کرمانشاه بازدیدکرد.
این تیم مجرب بر اساس وظایف ذاتی و دستورالعمل بازرسی دوره‌ای، وضعیت هسته را بررسی کردند.
تیم بازرسی جلسه‌ای هم با استاندار محترم و اعضای هسته گزینش داشت.
در این دیدار اعضای تیم بازرسی وزارت کشور ضمن تشکر از زحماتی که مجموعه گزینشگران هسته‌ ی گزینش استانداری طی چند ماه اخیر داشته اند و تشکر از حمایت‌های استاندار محترم در این خصوص، مواردی ضروری جهت ارتقای سطح کمی و کیفی گزینش را مطرح کردند و برحساسیت های گزینش براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کردند.
دراین جلسه آقای دکتر صحرایی استاندار محترم در مورد اهمیت، جایگاه، حسا سیت‌ های کارهای گزینشی و حمایت‌ها یی که از هسته گزینش شده است، مطا لبی را بیان کردند.
وی ضمن تاکید برکیفیت بخشی به فعالیت های هسته گزینش، برتامین نیروی انسانی واجدشرایط وتجهیزات ضروری هسته باتوجه به ظرفیت های موجود، تاکید کردند.
دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدیر هسته گزینش استانداری نیز ضمن عرض خیر مقدم به تیم بازرسی گفت: این تیم پنج نفره، دو ماموریت مستقل داشت، تیم هیئت مرکزی بازرسی دوره‌ای سالانه از وضعیت کمی و کیفی هسته گزینش ونیز آرای صادره توسط اعضای هسته به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان را بعمل آوردند و سه نفر از اعضای تیم، از طرف معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت کشور هستند که به منظور بررسی آخرین وضعیت مستخدمین پیمانی سال ۱۳۹۹ استانداری و فرمانداری‌ها، جهت صدور احکام استخدام قطعی آنها، به استان عزیمت کرده اند.
وی ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار محترم و معاون محترم توسعه، به خاطر تامین بخشی از نیرو و تجهیزات مورد نیاز هسته‌ ی گزینش گفت: تا رسیدن به وضع مطلوب هنوز فاصله داریم و کم کاری برخی از واحدهای ستادی استانداری در این خصوص، کاملا محسوس است که گزینش را در انجام وظایف ذاتی با مشکلا تی مواجه کرده است.
زنگنه تبار گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عزیز تاکید دارند که مدیرا ن، گزینش‌ها را برای خود فوز عظیم بدانند،معظم له در مورد هیچ رکنی از ارکان اداری در کشور، چنین تاکیدی نداشته اند و این نشان از اهمیت و جایگاه گزینش در نظام جمهوری اسلامی و نقش آن در سلامت سیستم ونیروی انسانی ومدیریت، درتمام سطوح در کشور است و ما همه مامور هستیم که گزینش‌ها را به جایگا هی که شایسته نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است برسانیم.
Share/Save/Bookmark