توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71399
شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
مابایددرتمام شاخص ها، همچون شهدا عمل کنیم، این به معنای "بیعت عملی" باشهداست
مابایددرتمام شاخص ها، همچون شهدا عمل کنیم، این به معنای "بیعت عملی" باشهداست
به گزارش خط نیوز ؛ اعضای بسیج اساتید استان کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید امروز جمعه یکم تیر ماه، در یادمان شهدای شهر پاوه به عنوان یکی از یادگارهای دفاعی شهید چمران برای نجات شهر پاوه از دست ضد انقلاب در سال ۵۸ می‌باشد، گرد هم آمدندوبا شهدای عزیز تجدید بیعت کردند.
در این نشست ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه، دکتر یوسفوند رئیس بسیج اساتید استان و دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدرس دانشگاه نیز در این خصوص سخنرانی کردند.
زنگنه تبار ضمن گرامیداشت یاد شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید در خصوص راز ماندگاری شهدا گفت: شهدا با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خالصانه در راه رضای خدای متعال و تمام توان خود را برای خدمت به مردم ونظام اسلامی بکار گرفتند و این دو عامل رمز ماندگاری و سعادت دنیا و آخرت شهدای ماست.
ما که مدعی هستیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم باید همانند شهدا عمل کنیم و این به معنی" بیعت عملی" ما با شهدای عزیز،ومهمتر از بیعت لفظی است.
وی گفت: بررسی زندگی شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی ،شهید بهشتی، شهید رئیسی و دیگر شهدا ما را به این جمله حاج قاسم سلیمانی رهنمون می‌شود که "باید شهید باشی تا شهید بشوی".
زنگنه تبار گفت: علت اینکه شخصیت‌ هایی همچون شهید چمران، حاج قاسم سلیمانی، شهید رئیسی، شهیدرجایی، شهیدباهنر و دیگر شهدای ما، با وجود همه جایگاه‌ها ی مدیریتی، در اوج پاکدستی، پاکدامنی و ساده زیستی وپرهیز از دنیا طلبی ، در هر عرصه‌ای که حضور دارند، برای خدمت، شب و روز نمی‌شناسند، " سرباز ولایت بودن" است و مادامی که کوچکترین دغدغه‌ای برای ولی معظم فقیه باقی مانده باشد، سربازش از پای نمی‌نشیند. واضح است که دغدغه‌ها ی معظم له، حل تمام مشکلات همه اقشار مردم، عزت و اقتدار نظام اسلامی، دفاع از مظلومان، حفظ استقلال و تمامیت ارزی کشور می‌باشد، لذا خدای متعال پاداش کسانی که اینچنین می‌اند یشند و عمل می‌کنندرا فوز عظیم شهادت قرار داده ونهایت لطف خود را به آنها عنایت می‌فرمایند.
زنگنه تبار گفت : نکته مهمی که ملا قادر قادری امام جمعه فاضل پاوه اشاره کردند که، نسل جدید تا بر سر کار است مواضع انقلابی دارند و بعد از بازنشستگی اپوز یسیون می‌شوند، هرچند کلیت ندارد اما این یک واقعیت تلخی است که عده‌ای، میزان حمایتشان از نظام اسلامی به طول و عرض میز ریاستشان بستگی دارد و اگر از این میزها دور شوند مواضع مخالف نظام اسلامی اتخاذ می‌کنند.مردم بایددر انتخابات مواظب چنین افرادی باشند.
وی در ادامه بخشی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی را بیان کرد و گفت: دکتر شهید رئیسی،درکنار تمام عملکرد افتخار آمیزش،همانطور که امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند:" درخدمت رسانی به مردم نصاب جدیدی را بوجود آورد، به لبخنددشمن اعتمادنکرد، درمرز بندی با دشمن صریح بود،دوپهلو سخن نمی گفت،" ایشان دولت را به ریل انقلاب اسلامی برگرداند و خطوط قرمز دولت را بر خطوط قرمز نظام اسلامی منطبق کردو وبرخلاف دیگران،بستگان یا همکاران خود را خطوط قرمز نمی دانست بلکه خطوط قرمز شهید رئیسی خدمت به مردم،منافع ملی،امنیت ملی و حریم ولایت بود.
لذا وظیفه همه ماست که هم خودمان و هم کسانی که در حوزه نفوذ کلام و قلم ما هستند، همه را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح که به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، هر دو تکلیف الهی هستند، مردم را تشویق به عمل به این مهم بنماییم ونگذاریم دولت، از ریل انقلاب اسلامی وخدمت شبانه روزی وخالصانه به مردم،خارج شود.
Share/Save/Bookmark