توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71181
يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
معاون استانداری کرمانشاه:
«شهید رئیسی» الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی را ترسیم کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: «شهید رئیسی» با کار و تلاش شبانه‌روزی الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی را برای ما ترسیم کرد.
«شهید رئیسی» الگوی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی را ترسیم کرد
علی شعبانی، روز (پنجم خرداد) درمراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود شهدای خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، افزود: شهید رئیسی با خدمت صادقانه به مردم کار را تا جایی پیش برد که از این پس هر رئیس جمهوری بخواهد نمره قبولی از مردم بگیرد، باید در کار و تلاش به شهید رئیسی شباهت داشته و در تراز او باشد.

شعبانی در ادامه از شهید حسین امیرعبداللهیان به عنوان سردار دیپلماسی یاد کرد و افزود: شهید امیرعبداللهیان در شرایطی دیپلماسی عزت را بوجود آورد که خیلی‌ها آن را نشدنی می‌دانستند.

وی تاکید کرد: شهید امیرعبداللهیان مدل و دکترین دیپلماسی انقلاب اسلامی را تغییر داد و یک دیپلماسی در تراز انقلاب اسلامی را بنیان نهاد و قطعا راهی که ایشان نشان داد و نهالی که غرس کرد، کشور را در حوزه دیپلماسی جلو خواهد برد.

شعبانی در ادامه اشاره‌ای هم به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت داشت و گفت: حضور میلیونی مردم در قدرشناسی از خادمانشان جای خرسندی دارد و امیدواریم نتیجه این قدرشناسی ملت ایران را در خدمت صادقانه مسئولان آتی کشور شاهد باشیم.
Share/Save/Bookmark