توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 59743
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵
استاندار کرمان عنوان کرد:
بخشی از اعتبارات سیل ۹۳ هنوز از سوی برخی بانک‌ها پرداخت نشده است
بخشی از اعتبارات سیل ۹۳ هنوز از سوی برخی بانک‌ها پرداخت نشده است
استاندار کرمان با بیان اینکه متاسفانه برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در زمان مقرر اقدام لازم را انجام نمی‌دهند و این کار بر روند اجرای برنامه‌ها تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: به عنوان نمونه هنوز بخشی از اعتبارات مربوط به سیل سال ۹۳ در استان کرمان از سوی برخی بانک‌ها پرداخت نشده و این در حالی است که پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده واگر قرار باشد در خوزستان نیز به همین شکل اقدام شود، برنامه زمان بندی محقق نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدجواد فدایی" در جلسه کارگروه استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده در کرمان اظهار کرد: اختصاص تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده بر اساس برنامه زمان‌بندی الزامی است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه در استان باید تأمین منابع از حساب ۱۰۰ امام و خیران مسکن ساز برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پشتیبانی بنیاد مسکن برای تأمین مصالح مورد نیاز و همراهی دستگاه‌های استان برای تأمین زیرساخت‌ها در مناطق سیل‌زده ضروری است.

وی افزود: تلاش می‌شود که در اولین فرصت جلسه‌ای در حمیدیه تشکیل دهیم تا هماهنگی با مدیران محلی صورت گرفته و روند بازسازی با سرعت و دقت پیگیری شود.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark