توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45034
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
آخرین پیش بینی «مایکل مور» از آینده ترامپ
مور: دونالد ترامپ قوانین را نقض خواهد کرد زیرا فقط به آنچه که برای او بهترین باشد می‌اندیشد. در دوران تبلیغات انتخاباتی، مور سعی کرد به رسانه‌های آمریکا بفهماند که فقط به کلینتون نپردازند و تهدید ترامپ را جدی بگیرند.
آخرین پیش بینی «مایکل مور» از آینده ترامپ
به گزارش خط نیوز به نقل از فارس، مایکل مور مستندساز جنجالی آمریکایی که در ماه جولای به درستی پیش‌بینی کرده بود که ترامپ برنده انتخابات آمریکا می‌شود، حالا پیش‌بینی کرده که ترامپ تا پایان چهار سال دوره ریاست‌جمهوری‌اش دوام نمی‌آورد و یا استعفا می‌دهد یا استیضاح می‌شود.

در دوران تبلیغات انتخاباتی، مور سعی کرد به رسانه‌های آمریکا بفهماند که فقط به کلینتون نپردازند و تهدید ترامپ را جدی بگیرند.
مور: دونالد ترامپ قوانین را نقض خواهد کرد زیرا فقط به آنچه که برای او بهترین باشد می‌اندیشد. چه اتفاقی می‌افتد، قرار است در این دوره زجر بکشیم، دونالد ترامپ هیچ راهکاری بجز راهکار «دونالد ترامپ» ندارد و با وجود اینچنین خودشیفته‌ای چه کسی خودشیفته است زمانیکه همه چیز به او برمی‌گردد. ازینرو او قوانین را نقض خواهد کرد زیرا فقط به آن چیزی می‌اندیشد که برای خود او بهترین باشد.

میکا برزینسکی مجری شبکه «NBC» از مایکل مور پرسید آیا دوست داشتید الان ترامپ بیمار می‌شد؟ که مور در پاسخ گفت: ترامپ همین الان هم بیمار است. او نژادپرست، زن‌ستیز و مستبد است.
Share/Save/Bookmark