توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63214
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴
دهه فجر امسال ۶۸ کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می‌شود
دهه فجر امسال ۶۸ کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می‌شود
مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال ۶۸ کلاس درس در استان افتتاح می‌شود.

مرزبان نظری پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر توسط این اداره کل را 20 مدرسه با 68 کلاس درس عنوان کرد و افزود: این پروژه ها با زیربنای بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار 160 میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

وی بهره برداری از این پروژه ها را حاصل حمایت خیرین و مساعدت مسئولین و تلاش شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان کرمانشاه دانست .

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس داشت و افزود: از سال۱۳۹۲ باشروع فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان کلیه مدارس بالای سه کلاس درس در سطح استان به سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و پکیج مجهز شده و امسال نیز 821 کلاس درس روستایی با اعتبار 137 میلیارد ریال به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و شوفاژ مجهز شده و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، نظری در ادامه با اشاره به کلنگ زنی خوابگاه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه با متراژ ۳۳۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال گفت: طراحی این پروژه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان انجام شده و پروژه در مرحله مناقصه می باشد .

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین و همکاران این اداره کل مشکلات دانشجویان این دانشگاه با ساخت این مجتمع به زودی مرتفع شود.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال همچنین احداث مدرسه شش کلاسه سریاس باینگان با 275 متر مربع ازمحل اعتبارات ملی کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark