توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45142
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
نقوی حسینی : جان مردم در خطر است، ابتکار در سفر!
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مسافرت خارج از کشور رئیس سازمان محیط زیست در شرایطی که آلودگی هوا به این درجه می رسد و مدارس و مهد کودک ها تعطیل شده اند واقعاً افتضاح است و باید پاسخگو باشند.
به گزارش خط نیوز ؛ سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران و اظهارات عجیب خانم ابتکار مبنی بر اینکه" وضعیت هوا نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده است" اظهار داشت: متأسفانه آلودگی هوای تهران به درجه بسیار خطرناکی رسیده و چند روز است که آین الودگی پایدار است.

وی ادامه داد: خطرات آلودگی هوا با جان مردم بازی می کند، با این وضعیت، افراد سالمند و کودکان در تهدید هستند، انتظار این است که مسئولان ذیربط یک اقدام جدی و اساسی کنند البته باید طی چند سال گذشته برنامه ریزی های دقیق صورت می گرفت اما متاسفانه برنامه ریزی نشده و مردم همچنان با مشکل الودگی روبرو هستند و تنها اقدامی که آقایان انجام می دهند تعطیلی مدارس است که دانش آموزان را از درس و زندگی می اندازند درحالیکه تعطیلی مدارس راه حلی درستی نیست.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطر نشان کرد: گویا خانم ابتکار در سفر خارج از کشور به سر می برند مسافرت خارج از کشور رئیس سازمان محیط زیست در شرایطی که آلودگی هوا به این درجه می رسد و مدارس و مهد کودک ها تعطیل شده اند واقعاً افتضاح است و باید پاسخگو باشند.

نقوی حسینی در خاتمه گفت: در پی شدت گرفتن آلودگی هوا امروز 35 نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور تذکر داده اند خواستار پیگیری جدی رفع این معضل شده اند.
Share/Save/Bookmark