توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44555
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
تاملی در خصوص بازی جدید دولت با استعفای وزیر ارشاد:
ایجاد دوگانه های کاذب "کنسرت آری_کنسرت نه" / اگر جنتی آری، چرا ظریف نه؟
برای هر کسی سوال است اگر بنا بر این است که مسئولی کنار گذاشته شود چرا فقط جنتی مهره این بازی شده و آن هم در دوگانه کاذب و خود ساخته کنسرتها؟؟ و ظریفی که زانو زدنش در مقابل حکام عرب و ناکارامدی اش در فاجعه منا و لبخندها و هدایایش به امریکایی ها و ثمره نافرجام برجامش نتیجه کارش بوده نیز قابل کنار گذاشتن می باشد؟
ایجاد دوگانه های کاذب "کنسرت آری_کنسرت نه" / اگر جنتی آری، چرا ظریف نه؟
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، چند روزی است صحبت از استعفای جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جایگزینهای احتمالی وی می باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال که هدف دولت از این اقدام چیست باید صبر کرد تا جایگزین جنتی رونمایی شود. با توجه به اینکه جایگزین وی چه کسی است می توان پی به نیت دولت و مسیر انتخاباتی آن برد.

از یک سو شاید شخصی را جایگزین کنند که در ایجاد دوگانه های کاذب و فرعی مثل "کنسرت آری_کنسرت نه" و سایر حاشیه های فرهنگی همچون جنتی عمل کند اما در عمل کوتاه نیاید که در این صورت مشخص است دولت راه حمایت اصلاح طلبان و مسیری رادیکال تر را انتخاب کرده و کاملا دل به سبد رای آنها سپرده است.

اما از سوی دیگر نیز شاید کنار گذاشتن جنتی را پرچمی کند برای اعلام پیروی از نظر ارزشمداران و انقلابیون جامعه، تا در آستانه انتخابات بازی جدیدی راه بیندازد که رای هر دو سمت را به خود جلب کند و این البته در صورتی محقق می شود که جنتی رانده شده از فرهنگ را به یکی از پستهای حساس سیاسی بگمارد تا خیال اصلاح طلبان نیز راحت باشد.

اما باید گفت ملت ایران مسیر عقلانی و انقلابی خود را طی میکند و با این شیوه ها تغییر مسیر نخواهد داد.

زیرا برای هر کسی سوال است اگر بنا بر این است که مسئولی کنار گذاشته شود چرا فقط جنتی مهره این بازی شده و آن هم در دوگانه کاذب و خود ساخته کنسرتها؟؟ و ظریفی که زانو زدنش در مقابل حکام عرب و ناکارامدی اش در فاجعه منا و لبخندها و هدایایش به امریکایی ها و ثمره نافرجام برجامش علی رغم تذکرات مکرر و عبور از خط قرمز ها و از دست رفتن اعتبار بین المللی نتیجه کارش بوده نیز قابل کنار گذاشتن می باشد؟

اگر جنتی آری، چرا ظریف نه؟؟
Share/Save/Bookmark