توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63445
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
میانگین سن ناوگان مینی‌بوسی در استان کرمانشاه ۲۸.۵ سال است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه میانگین سن ناوگان مینی‌بوسی در استان ۲۸.۵ سال است گفت: بیشترین میزان جابه‌جایی از طریق مینی‌بوس انجام می‌شود.
میانگین سن ناوگان مینی‌بوسی در استان کرمانشاه ۲۸.۵ سال است
فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت ناوگان عمومی استان اظهار داشت: هم‌اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس 28.5 سال و ناوگان سواری کرایه 10.5 سال است.

وی با بیان اینکه در 9 ماه امسال 271 هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان انجام شده است گفت: بیش از دو میلیون و 870 هزار مسافر از این طریق جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: از این تعداد بیش از 38 هزار سفر مربوط به اتوبوس‌ها، 57 هزار سفر مربوط به مینی‌بوس‌ها و بیش از 176 هزار سفر نیز مربوط به ناوگان سواری بوده است.
کرمی گفت: بیشترین سهم مسافران جابه‌جا شده با بیش از یک میلیون و 387 هزار نفر مربوط به مینی‌بوس‌ها است و سهم اتوبوس‌ها و سواری‌های کرایه از مسافران جابه‌جا شده به ترتیب بیش از 789 هزار نفر و 693 هزار نفر بوده است.
وی افزود: در این مدت بیش از 30 هزار سفر رفت و برگشت دربستی نیز توسط ناوگان بین شهری استان انجام شده که مینی‌بوس‌ها با بیش از 25 هزار سفر بیشترین سهم را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: 65 شرکت و موسسه فعال در زمینه مسافربری و 20 پایانه مسافری عمومی و خصوصی در سطح استان داریم.

کرمی از فعالیت حدود 3200 راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و افزود: حدود 200 دستگاه اتوبوس، 851 دستگاه مینی‌بوس و 818 دستگاه خودرو سواری کرایه، جابه‌جایی مسافران را در استان بر عهده دارند.
Share/Save/Bookmark