توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 72165
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۴
تثبیت مستحکم معادله «حیفا» در برابر «ضاحیه»/ حزب الله دوباره ثابت کرد سید حسن نصرالله بلوف نمی‌زند
رزمندگان حزب الله لبنان نشان دادند که میراث دار خوبی برای فرماندهان و شهید سید حسن نصرالله هستند و پس از شهادت ایشان، با قوت و شدت بیشتری کمر مبارزه با رژیم صهیونیستی بسته‌اند.
تثبیت مستحکم معادله «حیفا» در برابر «ضاحیه»/ حزب الله دوباره ثابت کرد سید حسن نصرالله بلوف نمی‌زند
عملیات شب گذشته حزب الله لبنان علیه مقر تیپ گولانی در حیفا، فارغ از موفقیت‌ آمیز بودن آن در فریب دفاع هوایی رژیم صهیونیستی، رونمایی از توانمندی جدید پهپادی و اشراف اطلاعاتی حزب الله بود که حاکی از تثبیت مستحکم معادله حیفا در مقابل ضاحیه است؛ همانی که از سوی شهید سید حسن نصرالله اعلام شده بود.

حفظ این معادله از سوی حزب‌الله، پس از شهادت دبیرکل فقید آن گویای آن است که:

یک: راهبردهای سید شهید چنان عمق یافته که حتی بعد از شهادت ایشان تداوم پیدا کرده است. یکی از این راهبردها، معادله حیف در مقابل ضاحیه بود که با عبارت معروف «سنضرب حیفا و ما بعد حیفا» به وجود آمد.

دو: راهبردهای مقاومت چنان کارآمد و بهینه بوده که در بدترین شرایط ممکن نیز شرایط اجرا دارند. عملیات شب گذشته، شاهد مثالی از کارکرد کم نظیر راهبردهای مقاومت در غیاب فرماندهان و دبیرکل آن بود.

سه: فقدان عناصر کلیدی حزب الله لبنان منجر به تغییرات راهبردی در مواجهه با رژیم صهیونیستی نخواهد شد و هم مسیر طراحی شده برای سازمان جزب الله همچنان ادامه خواهد داشت.

چهار: رزمندگان حزب الله لبنان نشان دادند که میراث دار خوبی برای فرماندهان و شهید سید حسن نصرالله هستند و پس از شهادت ایشان، با قوت و شدت بیشتری کمر مبارزه با رژیم صهیونیستی بسته‌اند.

پنج: معروف بود که سید حسن نصرالله بلوف نمی‌زند و وعده‌ او صادق است. این امر حتی پس از شهادت ایشان نیز ادامه داشته و تمام وعده‌هایشان توسط رزمندگان مقاومت یک به یک اجرایی خواهد شد.
Share/Save/Bookmark