توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 51680
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴
احمدی، عضو برجسته جریان اصلاحات:
روحانی حالت دور دوم خاتمی را پیدا کرده اما ۳ سال زودتر/ کابینه به طور کل منفعل شده
«وزرا، چکیده مدیرانی هستند که آقای روحانی آورده؛ مجلس هم به وزرا کاری ندارد. آقای روحانی نقش بزرگی در بن‌بست کابینه دارد؛ نمونه‌اش همین بازار ارز.»
روحانی حالت دور دوم خاتمی را پیدا کرده اما ۳ سال زودتر/ کابینه به طور کل منفعل شده
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز:نعمت احمدی از عناصر اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با انتخاب، با انتقاد از بدگویی چندباره روحانی علیه وزرای خود گفت: آقای روحانی از نقش اپوزیسیون خارج شود. من به آقای روحانی درهر دو دوره رای دادم و برای پیروزی ایشان هم هرجا توانسته‌ام سخنرانی کرده‌ام و مطلب نوشته‌ام. به عنوان همکلاسی دوره لیسانس خودم به صورت تمام قد هرچه توانسته‌ام برای ایشان فعالیت کرده‌ام. اما امروز نقد دارم.

آقای روحانی کم‌کم مثل آقای احمدی‌نژاد منتقد خودش می‌شود. چرا آقای روحانی در نقش اپوزیسیون صحبت می‌کند؟ آقای روحانی رئیس دولت و مسئول کابینه است.

احمدی ادامه داد: متاسفانه در این اواخر به گفتاردرمانی رسیده‌ایم. یعنی به جای اینکه عمل کنیم، مشغول گفتاردرمانی هستیم.

وی اضافه کرد: این مدیران چکیده مدیرانی هستند که آقای روحانی آورده بود. در مورد بسیاری از آنها حتی کسی متعرضشان نشده، مگر از چند وزیر روحانی سؤال کرده‌اند و چند نفر از آنها استیضاح شده‌اند؟ کسی کاری به بقیه وزرا ندارد. اینها کسانی هستند که مورد وثوق مجلس، روحانی هستند.

احمدی گفت: خود کابینه در کل، در گوشه رینگ قرار گرفته؛ در واقع کل کابینه به حالت انفعالی رسیده که مسئولش آقای روحانی است و نقش بزرگی هم در این بن‌بست‌ها دارد. نمونه این بن‌بست‌ها مسائل اقتصادی و ارزی است. ببینید چه تصمیماتی درباره ارز گرفته‌اند؛‌ آقای روحانی گفت هرچه ارز بخواهیم داریم. من نمی‌دانم تیم اقتصادی آقای روحانی عدد 4200 تومان را از کجا آوردند که همه چیز را با آن قفل کردند.

او گفت:‌ متاسفم بگویم که در حال ورود به عرصه دوره دوم ریاست جمهوری خاتمی هستیم. آقای خاتمی در اواخر دوره خود به گونه‌ای بود که دوست داشت شب بخوابد و صبح دوران ریاست جمهوری او تمام شو. اما در مورد روحانی سه سال دیگر باقی مانده است. اکنون برای او خیلی زود است.
Share/Save/Bookmark