توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65702
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸
استاندار کرمانشاه: برق مشترکان خانگی تحت هیچ شرایطی قطع نمی‌شود
استاندار کرمانشاه گفت: علی‌رغم مشکلات موجود در زمینه گاز و برق، تحت هیچ شرایط برق خانه‌ها را قطع نخواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه: برق مشترکان خانگی تحت هیچ شرایطی قطع نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جمع اصحاب رسانه در خصوص موضوع قطعی برق در استان، اظهار داشت: در همایش استاندارها به شدت به این موضوع اعتراض داشتم که با وجود مشکلات گاز و برق، قطعی برق تحت هیچ شرایط نباید به خانه‌ها کشیده شود.

وی اشاره‌ای به دستور اخیر مرکز در خصوص قطع برق خانگی داشت و گفت: اعلام کرده‌ام که تحت هیچ شرایط برق خانه‌ها را قطع نخواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برق ادارات و کارخانجات را می‌توانند به جای قطع برق خانگی اعمال کنند، هر چند با قطع برق کارخانجات هم مخالف هستم چون تعداد زیادی کارگر دارند که به علت قطعی برق بیکار می‌شوند و تولید هم پایین می‌آید.

وی اضافه کرد: به شرکت توزیع برق هم اعلام کردیم که قبل از قطع برق کارخانه‌ها حتما اطلاع‌رسانی کنند، واقعیت این است که نمی‌توانیم در این شرایط به مردم قطعی برق بدهیم، خیلی از مردم در آپارتمان زندگی می‌کنند که با اعمال قطعی، برق آسانسور هم قطع می‌شود به هر حال توافق کردیم که برق خانگی تحت هیچ شرایطی قطع نشود؛ برق ادرات را می‌توانند بعدازظهرها به طور کلی قطع کنند.

بازوند از مردم استان خواست با توجه به مشکلات موجود در زمینه گاز و برق کشور، صرفه‌جویی و مدیریت مصرف داشته باشند و افزود: الان مدتی است قطعی برق خانگی گزارش نشده، البته برخی قطعی‌ها ممکن است ناشی از سرقت اتصالات باشد.
Share/Save/Bookmark