توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66818
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
حاشیه ای بر انتصاب استاندار و سایر مسئولین در کرمانشاه
چالشی که فرصت شده است؛
چالشی که فرصت شده است؛
به گرارش گروه سیاسی خط نیوز
✒️محمد حسین ترکمن

چهارشنبه هم گذشت و از انتصاب استاندار برای استان کرمانشاه خبری نشد.
فی الحال گام بومی‌ها یا هجرت غیر بومی‌ها به کاخ استانداری در جوّی که ساخته شده، معلق مانده است!

علیرغم تذکرات روشن حضرت آقا مبنی بر عدم مداخله‌ی نمایندگان مجلس در انتصابها، دردمندانه و به شکلی تاسف آور، برخی از نمایندگان استان راه خود را می‌روند و علیرغم مدعیّات ولایت‌محورانه، کاملا برخلاف منویات دقیق، هوشمندانه و حکمت آمیز رهبری جامعه حرکت کرده و می‌کنند. برخی از این نمایندگان که تعهد به اسلام باید داشته باشند و یکی از شروط صلاحیتشان هم التزام عملی به آن است، دقیقا به قبل از ۱۴۰۰ سال قبل و پیش ار بعثت نبی مکرم اسلام(ص) برگشته و در اندیشه‌ی تشکیل یک دولت فدرالی "قومی" هستند!!
این "قوم محوری" و اصالت بخشی به قومیت‌گرایی در استانی که از اقوام مختلف تشکیل شده و در کشوری که مبانی آیینی‌اش مایه‌ی ثبات است، چنان نابخردانه و خلاف منافع ملی و مبانی اعتقادی است که تعجب بسیاری از فعالین سیاسی را ایجاد کرده است. غلبه‌ی پر رنگ "قومیت‌گرایی افسار گسیخته" در جهت گیری برای انتصابات و انتخاب مدیران کاملا مشهود و به شدت دردآور است.

در این مجادلات نابالغانه و فاقد مشروعیت، دولت هم فعلا اراده ای برای عبور در خود نمی بیند و دو خط قرمز ستادبازی و اختلاط قوا که رئیس جمهور محترم در مذمت آن بارها تذکر دادند، متاسفانه در اجرایی شدن در کرمانشاه نادیده گرفته شده و بایکوت شده است.

میدان خالی از حقیقت و سوارکاری سیاسی عده‌ای که از انقلاب و انقلابی گری حرفه‌ی "وزارت شعار" را برگزیده و از حقیقت انقلاب تهی هستند، در بروز این معضلات، حرف اول را میزند.
به نظر نگارنده؛ دولت، اراده‌ی سیاسیش بسیار بیش از آن است که در مقابل این جریانهای جعلی نتواند بایستد و سید عزیز ما جناب آقای دکتر رئیسی می تواند از این حاشیه های نامرغوب بگذرد و به بهترین نتیجه برای انتخاب مدیرانی متناسب با شان و جایگاه مردم مقاوم و شریف کرمانشاه برسد.

اما این سوال برای کرمانشاهیها مطرح است که در مقابل این اراده‌ی دولت برای بهبود وضعیت مدیریت و متعاقب آن پیشرفت کرمانشاه چه کسانی ایستاده اند و کدام سدها در مقابل جویبار برکت‌ آورنده‌ی دولت جدید ایستاده و بر ریل خدمت، سنگ فتنه می‌غلطانند؟

در کرمانشاه جریانی نفوذی از برخی جریانهای اصلاح‌طلبی که علقه‌ای به انقلاب ندارند تا برخی ظاهرالصلاح‌هایی که عمق اندیشه‌شان به شیعه‌ی انگلیسی و به خصوص "شیرازی" ها می‌رسد، از برخی اعتدال‌گرایانی که چراغ خاموش در حال رایزنی و ردزنی هستند تا عده‌ای از افراد که نه پیشینه‌ای در انقلاب دارند و نه هزینه‌ای در مواجهه با خطوط غیرانقلابی داده اند ولی خود را در خط اول انقلابی‌ها جا زده اند، دانسته و ندانسته برای بازتولید ناکارآمدی و ضربه به انقلاب، مشغول به کار هستند!

جریانهایی که در دل خط انقلاب نفوذ سیاسی نموده و صبح و شام به دنبال اجرای اهداف و کسب منافع قومی-قبیله‌ای خود هستند که در عمل - و نه در شعار و سخن- نه گلایه های خانواده شهدا و نه فریاد فرزندان ولایتی علیه این جریان که از زمانهای دور غده‌هایی سرطانی در کرمانشاه هستند و در آن ریشه دوانده اند، تاکنون ناشنیده مانده است.

نیروهای گمنام امام عصر (عج) این‌ جریان را حتما رصد و عوامل نفوذی آن را می‌شناسند.

چالش امروز کرمانشاه که نشانه‌ی روشن جریان نفوذ است شناساییش در شرایط فعلی کاملا مشهودتر از گذشته است از آن‌ برخی نماینده تا نیروهای نفوذی در تشکیلات اصولگرایان؛

امروز دست این خناسان را می‌توان به خوبی دید و زبانهای آن‌ها را به راحتی شناسایی کرد.

امروز ثابت شده است این استان نیازمند نیروی توانای رزم‌دیده، جریان شناس و تا بن دندان انقلابی است و آنها که می‌خواهند سکان کرمانشاه را به دست بگیرند اگر بازیگران صحنه های سیاسی‌ای باشند که مختصات فوق را نداشته باشند حتما فردای کرمانشاه سیاه تر از امروز می‌شود و معجونی از جریانهای خزشی اعم از "اصلاحاتی‌ها و اعتدالیون آفتاب‌پرست"، "شیرازی های مورد تغذیه‌ی انگلیس خبیث" و "فرصت طلبانِ سارقِ انقلاب" خواهد شد.

دولت برای کرمانشاه باید تمام قد به میدان بیاید تخریب ها را منشاشناسی کند .و آن کند که مقام‌ معظم رهبری و رییس دولت می خواهند و ابداً به بوق وکرناها و طبل‌های غازی بها ندهد.

بدیهی است نیروی قوی و توانای بومی که سکاندار این استان بشود و بتواند آن را راهبری کند، حتما باید انسانی درخور این مردم باشد‌.
در پایان همه نیروهای دلسوز را به همسویی و همگرایی دعوت میکنیم.
Share/Save/Bookmark