توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67079
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
سه انتصاب ودو مکیال
سه انتصاب ودو مکیال
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ دهه مبارکه فجر بر فجر افرینان مبارک ویاد امام ره وشهدا را برای همیشه تاریخ گرامی میداریم
این روزها یک جریان انتخاباتی کم دامنه، پرمدعا و بد خلاق، ایراداتی را به انتصابی در استان اقامه نموده اند. این مجموعه‌ی پرنخوت و در عین حال تهی از اندیشه، یا دچار بدفهمی سیاسی شده اند و یا در توهم خودبزرگ‌بینی، روزگار می‌گذرانند که همه اعضای دولت باید به گرد این تشکیلات انتخاباتی پراوازه وکم‌سر و سامان سیاسی گرد آمده و از آنها تقلید و کسب اجازه نماید!

این توهم سیاسی موجب شده که طیفی هواشناس که نه عِده و نه عُده ای دارند و نه در اندیشه و اخلاق بویی از مکارم برده اند، دولت را مدرسه غیر انتفاعی دانسته مطالبه سهم کنند و آنجا که چیز دندان‌گیری نصیبشان نشود، در پوشش "وا اسلاماه" جیغ بنفش‌ منفعت‌طلبی‌شان شان به آسمان بلند شود.

ایراد ات مرقوم، مطالبات مجهول و خواسته های مجعول این طیف برخلاف ادعای برخی جراید که هیچ نسبتی با جریانهای اصیل انقلابی ندارند، طیفی کم دامنه هستند که با اتکا به پدرخوانده‌های قدرت طلب تهران‌ نشین، به انجام وظیف محوله مشغولند تا بلکه از قِبَل خوش خدمتی نانی به بدست اورند ونامی

سه انتصاب را با ضرب و زور فلان نماینده و امتیازگیری از استاندار دولت قبل انجام داده اند که این‌ انتصابات براساس دو مکیال باطل است‌.

اولین مکیال؛ اذن ولایت است که اطاعت از اوامر و نواهی ایشان بر دولت و انقلابیون ولایی واجب است. از آنجایی که رهبر معظم‌ انقلاب، اختلاط قوا را مذموم شمرده و نمایندگان را از آن برحذر داشته‌اند لذا این‌ سه انتصاب از لحاظ عدم اطاعت از امر ولایت، برای ولی شناسان فاقد شان مشروع است و نزد معتقدین به این امر مقدس، باطل است ولو در قالب یک‌ تصمیم وفشار نماینده حادث شده باشد و حتما آنها که ابزار دست شده اند تا بدون صلاحیت و تنها براساس فشارهای نماینده مذکور پُست ها را بپذیرند هیچ حجت شرعی دررپیشگاه پروردگار نداشته و حتما بازخواست خواهند شد.

لذا دو وزیری که تحت فشار لابی‌های قدرت قرارگرفته اند، باید تجدید نظر در احکام صادره را مد نظر قرار دهند و اجازه ندهند بیش از این برخی ظاهرالصلاح‌های با باطن انچنانی به جایگاه دولت انقلابی خدشه وارد کنند.

مکیال دوم اینکه استاندار دولت قبل در مورد منصوبین مذکور که در زمان وی ابلاغشان صادر شده، نظر داده که ایشان به مصداق سخنان ریاست محترم جمهور از بانیان وضع موجود بوده که کارنامه عملکردیش برای همگان واضح است، فلذا تایید و حمایتش فاقد ارزش بوده و مطابق یک اصل روشن بانی وضع موجود نمی‌تواند بر برآیند دولت فعلی تاثیر بگذارد ولذا از بعد حاکمیتی و بر اساس نظر رئیس دولت جدید هم این سه انتصاب وجه مقبول ومعقول ندارد.

انتصابات باید منطبق بر نظر و دیدگاه نماینده عالی دولت در استان یعنی استاندار دولت منتخب باشد فلذا لذا این سه انتصاب براساس این دومکیال وجه مشروع حاکمیتی ندارند و باید در اسرع وقت مورد تجدیدنظر جدی قرار گیرند و با لشکرکشی "فلان نماینده‌ی امتحان پس داده"، هجوم تعدادی عناصر فاقد تقوا و اجیر نمودن چند فیک نیوز، بر موضوعی که اساس آن عدم تبعیت از ولایت و ریاست محترم‌ جمهور است نمی‌توان جامه تقدیس پوشاند و علیه انتخاب دولت با رعایت موارد به دلیل مخالفت با رانتها و برخورد با متخلفین بر آن مهر صفینی الحکم‌ال لله نمیزنند.

اما در کنار همه‌ی این ایرادات، نکته‌ی جالب توجه تر آن است که این خط مغشوش، بد اخلاق و قدرت طلب تا دیروز که با فشار فلان نماینده توانسته چند نیروی خود را به دولت تحمیل کند و با فشار و شایعه وجو تخریبی به چند غنیمت!!! دست پیدا کند، این چند روز نگران دخالت نمایندگان در انتصابها شده اند که چرا در فلان انتصاب نمایندگان مداخله کرده اند و ...!!!!

رفتارهای نا صادقانه و قدرت طلبانه بر اهالی سیاست در کرمانشاه حکایت این سیاسیون تازه به دوران رسیده یاد آن پیرزن در "امثال و حکم" است. می‌گویند زنی یک پسر و یک دختر داشت. شب بر پشت بام به سرکشی وقت خواب افتاد. پسر را دید که تنگاتنگ عروس خفته، بر سرش فریاد زد در این هوای گرم خفه می‌شوید، از هم دور بخوابید. وقتی به دختر و دامادش رسید که با فاصله دور از هم خوابیده اند، خروشید که در این هوای سرد چاییده می‌شوید به هم نزدیکتر شوید که گرم بمانید! عروس خانواده که این تعارض را دید به طعنه پاسخ داد: قربان برم خدا را یک بام و دو هوا را !!

پرده البته کنار رفته و هم عناصر پشت پرده و پیشران و هم پدر خوانده های دست چندمشان که مستقیم و غیرمستقیم مشخص شده اند. حال می‌ماند وعده‌ی خداوند در برخورد با اصحاب قدرت وثروت و پرستندگان قدرت، که حتما صدق است و قطعی!
محمد حسین ترکمن
Share/Save/Bookmark