توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65279
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲
3 زمین والیبال ساحلی در کرمانشاه احداث می‌شود
3 زمین والیبال ساحلی در کرمانشاه احداث می‌شود
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: بزودی عملیات احداث سه زمین والیبال ساحلی توسط بخش خصوصی در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ورود یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث تعدادی زمین ساحلی در کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این سرمایه گذار قصد دارد یک مجموعه ورزشی فرهنگی تفریحی در منطقه چالابه احداث کند، برای همین رایزنی‌هایی را با او داشته ایم تا احداث چند زمین ساحلی را هم جزو برنامه‌اش قرار دهد.

وی با اشاره به موافقت این سرمایه گذار با این پیشنهاد، گفت: از آنجایی که می‌خواستیم این زمین‌ها مطابق با استانداردها احداث شوند، با پیگیری‌هایی که داشتیم، نقشه استاندارد ساخت زمین‌های ساحلی را طی روزهای گذشته از فدراسیون گرفتیم و به سرمایه گذار تحویل دادیم.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه تصریح کرد: احداث این سه زمین با نظارت دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان و با اعتبار سرمایه گذار بخش خصوصی خواهد بود.

وی اعلام کرد: برای احداث هرکدام از این سه زمین بین 500 تا 600 متر زمین در نظر گرفته شده و جمعا 800 میلیون تومان اعتبار برای آن صرف خواهد شد.

سال افزون یادآورشد: با اتمام عملیات احداث این سه زمین می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی والیبال ساحلی را در استان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در زمینه رشته‌های ساحلی و به ویژه والیبال ساحلی دارد، عنوان کرد: ورزشکاران والیبال ساحلی ما در حال حاضر در زمین قدیمی مجموعه ورزشی آزادی تمرین می‌کنند که اگر چه استانداردهای لازم را ندارد، اما توانسته اند با این شرایط در سطح کشوری مطرح شوند.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه افزود: اخیرا هم با وجود اینکه تیم زیر 16 سال والیبال ساحلی استان شرایط تمرینی مناسبی نداشتند به مسابقات کشوری با حضور 28 تیم اعزام شدند که در این رقابت‌ها برای اولین بار توانستیم جزو هشت تیم اول قرار بگیریم و دو بازیکن ما هم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
Share/Save/Bookmark