توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67168
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
جزئیات برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اعلام شد
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اعلام شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، جشن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیـمایـی یــوم‌الله 22 بـهمـن، ساعت 9:30 صـبح روز جمعه به‌ صورت موتوری و خودرویی خانوادگی از میدان آزادی تا میدان فردوسی در مرکز استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حضور مردم نشان می‌دهد که مردم ما خودشان صاحب انقلاب هستند و برای دفاع از انقلاب همیشه در صحنه آماده هستند و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران و البته تحریم‌های ظالمانه آنها است.

مردم نشان داده‌اند که هر جا حضورشان لازم است در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و برای حفظ خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام همواره در صحنه می‌مانند مردم نشان دادند هر جا دشمن خیال می‌کند عدم حضور آنها می تواند فرصتی برای آنها ایجاد کند، حضور یافته و مشت محکمی بر دهان آن‌ها می‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی در شهرستان کرمانشاه ساعت 9:30 صبح روز جمعه 22 بهمن از میدان آزادی آغاز و تا میدان فردوسی ادامه خواهد یافت که در این زمینه از مردم انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود ضمن تزئین خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امامین انقلاب اسلامی حضوری با صلابت و پرشور به نمایش بگذارند.

عباس سروری با اشاره به اینکه در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان شهر کرمانشاه از دو نقطه نورافشانی می‌شود بیان کرد: مردم استان کرمانشاه با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام و با آرمان های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

بیشتر بخوانید
راهپیمایی موتوری و خودرویی به مناسبت یوم الله 22 بهمن در سراسر گلستان برگزار می شود

راهپیمایی 22 بهمن به صورت رژه‌ موتوری و خودرویی در مشهد برگزار می‌شود

راهپیمایی 22 بهمن امسال در زنجان "خودرویی" برگزار می‌شو

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اولویت سلامت جامعه در برپایی مراسم و تجمعات گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به واسطه شرایط کرونا به صورت موتوری خودرویی و خانوادگی برگزار می شود.

حسین خوش‌اقبال با اشاره به اینکه در طول این 43 سال اقدامات و خدمات برجسته ای در زمینه رفاه و امنیت و توسعه صورت گرفته که بیان آنها وظیفه شرعی و قانونی مدیران است عنوان کرد: شاخص‌های توسعه انسانی و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه‌های عمرانی و اقتصادی قابل قیاس با پیش از انقلاب اسلامی نیست.

خوش‌اقبال با بیان اینکه این دستاوردها و پیشرفت‌ها با وجود فشارها، توطئه‌ها و تهدیدات سنگین دشمنان صورت گرفته و در جهاتی ما به خودکفایی‌های ارزشمند رسیده‌ایم گفت: قضاوت منصفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی به همراه بیان هوشمندانه و هم‌خوان با مطالبات و اقتضائات نسل امروز سم‌پاشی جبهه انحراف و شبکه‌های معاند برای تحریف افکار و مهندسی اذهان عمومی را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام میرزایی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه استان کرمانشاه برای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: محافل انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در حال برگزاری است.
Share/Save/Bookmark