توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66889
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است.
امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در کرمانشاه به صورت حضوری است
مجید یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که در سالن جلسات آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امتحانات مقطع اول و دوم متوسطه در استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های به صورت حضوری برگزار می‌شود و اگر ستاد ملی کرونا به دلیل شیوع سویه اومیکرون اقدام به تصمیم گیری غیرحضوری شدن امتحانات کند، آمادگی لازم برای این امر در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: در مقطع ابتدایی امتحانات به صورت توصیفی بوده و معلم بر اساس عملکرد دانش آموزان و شناخت وضعیت تحصیلی اقدام به ارزیابی عملکرد دانش آموز خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین امتحانات در مقطع اول و دوم متوسطه به صورت درون مدرسه‌ای بوده و محدودیتی در بازه زمانی برگزاری امتحانات وجود نداشته و در اختیار شورای مدرسه است.

یزدان پناه بیان کرد: امتحانات پایه نهم به صورت منطقه‌ای و پایه دوازدهم به علت امتحان افراد بزرگسال و جاماندگان تحصیلی به شکل نهایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های شامل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی محل امتحانات توسط کادر آموزشی مدارس انجام می‌گیرد و خانواده‌ها در برگزاری امتحانات آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزی به دلیل موجه در جلسه امتحان غیبت کند نمره نیم سال دوم برای دانش آموز لحاظ می‌شود و این شرایط از سالیان گذشته در حال اجرا بوده و مختص به شرایط کرونایی نیست.

یزدان پناه اضافه کرد: از دانش آموزانی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامتی خود به مراکز بهداشتی مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کند.
Share/Save/Bookmark