توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64942
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۴
مديران پروازي در كرمانشاه را افشاء كنيم
آقاي استاندار جواب بدهد، اين هم مطالبه
آقاي استاندار جواب بدهد، اين هم مطالبه
به گزارش خط نیوز؛ يكي از بليه هاي ما كمبود مدير است؟! كمبود مدير موجب شده است كه مهره هاي ضعيف جاي مديران قوي را بگيرند و به علت ناتواني در انجام وظايف محوله به اسباب و اربابان قدرت خود را آويزان نمايند برخي مديران هنوز هم كرمانشاه را لايق خانواده خود نمي دانند. و خود را از طريق پرواز به محل خدمت رسانده اند در اين ميان اين نقطه ضعف و نكته باريك تر از مو را با رفتارهاي نامعقول خود پيوند مي دهند تا بلكه خلاء عدم حضور را به شكلي ديگر بپوشانند، رويكرد مهره پروري به جاي مدير مدت هاست در نظام سيستمي ما مد شده است، مديران فرا دستي مديران فرودستي را از جمع فاقد اراده، ضعيف، ناتوان، اما فرمانبردار انتخاب مي كنند اين تيپ مديران استان كرمانشاه را به خاك سياه نشانده است.
مديران پروازي از جمله اين مديران هستند مديراني كه فقط و فقط مدير حقوق و اضافه كار، ماموريت و رانت هستند، شنيده شده است برخي از اين مديران از امكانات نظام به صورت كلان سوء استفاده تا به اميال خود برسند، متاسفانه در سال هاي اخير رشد ارادت سالاري موجب شده مهره هاي مدير شده در گلوگاه هاي نظام هر آن چه توانسته و مي توانند به مال اندوزي و تكاثر بينديشند كه ريشه بسياري از مفاسد كنوني در كشور است آقاي استاندار كه دم از مطالبه گري مي زنند بفرمايند چه تعداد مدير پروازي يا مهره هاي پروازي دارند كه فقط بله قربان گو آستان همايوني هستند. امروز كه طناب دار نابساماني ادارات بر گردن مردم سنگيني مي كند اين تيپ از مديران يكي از افت ها و افت هاي نظام اداري هستند كه بحمدالله بيماري كرونا هم به كمك اين مديران شتافته. آقاي استاندار بفرمايند از زمان تشريف فرمايي تاكنون چند مدير نافرمان را عزل و چند مهره را جايگزين نموده اند.
آقاي استاندار كه دم از مطالبه گري مي زنند اين سئوال را جواب بدهند كه چه تعداد مدير به علت كم كاري، ضعف كنار گذاشته شده اند؟! مديران ناتوان ضعيف، فرصت طلب، بومي و غيربومي يك چرخه باطل در استان ما دارد كه از حمايت هاي فراواني برخوردارند دليل اين حمايت ها نامهره بودن است (بله قربان گو بودن) همايوني، ضعف سيستماتيك ، عدم برخورد با نالايق ترين عناصر، عدم توجه به مديران پروازي، از يك سو و عدم اراده برخورد با اين طيف از دست اندركاران كرمانشاه موجب شده است كه اين استان در تمامي مواقف از استان هاي 25 به بعد باشد و در بعد معضلات در رديف اول جداول قرار بگيرد.
رويكرد مهره پروري، تعلق و تملق و ارادت سالاري و هدايت دستگاه هايي كه مديران ضعيف و پروازي دارند تا جايي گسترش پيدا كرده كه اراده بيرون بر سازمان مربوط تحميل شده و امروز شاهد نوعي از هم گسيختگي كه نظام اداري خدمت و هدم نيروهاي دلسوز و جايگزيني با نيروهاي تعلق دار و تملق گوست و از اين رهگذر استان ما ضررهاي انباشته فراواني دارد. و به همين دليل است كه مديران فرادستي همكاراني زبون، بله قربان گو و گوش به فرمان را ترجيح داده و نظام اداري استان از نيروهاي متدين، قوي، اهل استدلال، كارشناس و توانا خالي شده و مهره هاي ناتوان جاي مديران لايق را گرفته اند، راستي از اين مديران چه توقعي مي رود؟! مطالبه كيلويي چند؟! و مبارزه با فساد كجاست؟! ترجيح مي دهم در يك نوشتار بگويم شاخصه و نام هاي مديران پروازي را.
Share/Save/Bookmark