توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50938
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
ثمری: بازی‌های آسیایی شوخی بردار نیست که بخواهم حتی یک روز استراحت کنم/ اردوی خارجی‌ام مشخص نیست
قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: دوست ندارم یک روز هم استراحت کنم، چون هدفم موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است و می‌دانم این رقابت‌ها شوخی بردار ندارد.
ثمری: بازی‌های آسیایی شوخی بردار نیست که بخواهم حتی یک روز استراحت کنم/ اردوی خارجی‌ام مشخص نیست
به گزارش خط نیوز؛ علی ثمری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره روند آمادگی‌اش برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانم که بازی‌های آسیایی شوخی بردار نیست. به همین دلیل دوست ندارم یک روز هم استراحت کنم، چون هدفم موفقیت در این بازی‌هاست و می‌دانم کسی در این رقابت‌ها شوخی ندارد.

وی افزود: چند هفته‌ای است که تمریناتم را در تهران آغاز کرده و تا امروز یک روز هم استراحت نکرده‌ام. حتی در همه روزهای عید هم تمریناتم را ادامه دادم، چون هدفی بزرگ یعنی موفقیت در بازی‌های آسیایی را در ذهن دارم.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا درباره برگزاری اردوی خارج از کشور گفت: قرار بود اواخر ماه مِی به پرتغال و سپس آلمان بروم تا در کنار «مک‌ویلکینز» مربی آمریکایی و احسان حدادی تمریناتم را تا بازی‌های آسیایی پیگیری کنم، اما ظاهراً حدادی با توجه به رکورد خوبی که اخیراً به ثبت رسانده است، قصد دارد در لیگ الماس حضور پیدا کند.

ثمری ادامه داد: پس از رقم خوردن این شرایط، برنامه من برای اردوهای خارجی هنوز مشخص نیست و باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای در این باره دارم. فعلاً که تمریناتم را زیر نظر مربی‌ام آقای الوند پیگیری می‌کنم.
Share/Save/Bookmark