توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64050
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد برخورد قضایی شود
بازوند: وضعیت آمار کرونا در کرمانشاه تکان‌دهنده است
استاندار کرمانشاه با تصریح اینکه وضعیت کرونا در کرمانشاه تکان‌دهنده است، دستور داد تا با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قضایی شود.
بازوند: وضعیت آمار کرونا در کرمانشاه تکان‌دهنده است
به گزارش خط نیوز و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرمانداران اظهار داشت: وضعیت استان مطلوب نیست و نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسئولین برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولین با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند، افزود: اولویت اصلی ما در استان مدیریت و مهار کرونا است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت وخود و دیگران را به خطر نیاندازند. کمیته نظارت بر اجرای مصوبات با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد و در صورت نیاز به مراجع قضائی معرفی کنند.

بازوند با تصریح اینکه وضعیت فعلی خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می‌کند، از رسانه‌ها خواست تا به صورت گسترده در حساس سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کار کنند. همچنین مکان‌های پرخطر توسط صدا و سیما به همه مردم اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان دهنده است، فرمانداران شخصاً وارد شوند و مسائل را پیگیری کنند. اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه‌های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود همه بیمارستانها درگیر می‌شوند. لذا بانک‌ها، باشگاه‌های ورزشی، اصناف، صمت و همه نهادها با جدیت بر انجام توصیه‌های بهداشتی نظارت کنند.

بازوند بیان داشت: مسئولین با گروه‌های پرخطری که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند. هیچ گونه قصوری را در این زمینه نمی‌پذیریم.
Share/Save/Bookmark