توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44132
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
دولت به فکر همسان‌سازی حقوق کارگران باشد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مصوبه همسان سازی حقوق کارگران را اجرایی کند گفت: تفاوت دریافتی ۶ برابری برخی کارگران با انجام یک فعالیت مشخص، پذیرفتنی نیست.
دولت به فکر همسان‌سازی حقوق کارگران باشد
به گزارش خط نیوز؛ غلام‎رضا تاجگردون در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: شکاف زیاد دریافتی کارگران یک موضوع ملی بوده و در واقع کسی به‌فکر این مهم نیست و من جرقه آن را از کارگران شرکت بهره‌برداری نفت گچساران زدم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه همسان‌سازی حقوق کارگران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نامه نوشتم ولی توجهی نکرد افزود: در مکاتبات انجام شده با مسئولان نوشتم در صورتی که مسئله همسان‌سازی حقوق کارگران اصلاح نشود امکان اصلاح به شکل دیگری که شما به مشکل روبه‌رو شوید، وجود دارد.

تاجگردون با تاکید بر اینکه تفاوت دریافتی زیاد برخی کارگران با یک فعالیت مشابه تنها مختص شرکت نفت گچساران نیست ابراز کرد: تفاوت بین دریافتی رانندگان شرکتی و غیر شرکتی مجلس نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه همسان سازی حقوق کارگران متنی کارشناسی آماده کردم که به تصویب کمیسیون رسید اظهار داشت: امیدوارم این مهم نیز به تصویب مجلس برسد.
Share/Save/Bookmark