توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50081
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
عزم براندازي؛
دشمن با ايادي خود به طور جدي به دنبال استحاله و براندازي است، دولتمردان در گفته و نوشته ها و اعمال و سکنات و حتي وابستگانشان بايد (مراعات حال مردم و تعضيات انقلاب) و (تله هاي رسانه اي دشمن) را نموده از سوي ديگر به (آقازاده ها) و وابستگان خود اين نکته مهم را گوشزد نمايند (که طعمه جاسوسان) و شبکه هاي جاسوسي دشمن نشوند و (البته ساده زيستي را پيشه کنند والا از دولت اسلامي استعفا دهند) خوشبختانه دولت فعلي و ترکيبش که از (ژنرال هاي سرمايه داري) تشکيل شده، با ساده زيستي هزاران کيلومتر فاصله دارد، راستي (منازل ميلياردي) متعلق به کيست؟
عزم براندازي؛
به گزارش خط نیوز؛ بعد از فتنه، فتنه هاي جديدي در راه و برراه نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار دارد. فتنه هاي جديدي در بعد فرهنگي و اقتصادي بيشتر جامه عمل به خود مي پوشاند. اين روزها خبرهاي ناخوشايندي از مبادي مختلف شنيده مي شود و پروژه نفوذ را جدي تر در منظر عموم جامعه و در بطون تصميم گيري ها به اثبات مي رساند هر روزه، خبرهاي ناگواري که در زمينه هاي اقتصادي، بيکاري، اعتراض صنفي، اعتراضات کارگري شنيده وديده مي شود، گويا دست هايي وجود دارد که
نمي خواهد آرامش در جامعه حاکم باشد، عزم به نابودي انقلاب و مردم را گروه ها و گروهک هاي محارب و عوامل نفوذي به گور خواهند برد، مردم و رهبري نظام و نيروهاي توانمند در مبادي تصميم ساز (نقش نفوذي هاي بانفوذ) را درک و حتماً آن را خنثي خواهند ساخت اما دست هايي به وضوح وجود دارد که قصدشان در کشور (تنش آفريني) و نابودي (منابع اقتصادي) و (نااميدي) است.
اين نيروها در مبادي تاثيرگذار کشور با سخنان نسنجيده و به دور از حقيقت و دادن وعده هاي
کاذب و غيرعملي به توقعات و خواسته ها دامن زده، و دامن زدن به مطالبات غيرمعقول، مقابله با قوه قضائيه، تضعيف عملياتي قواي تصميم گير کشور، خلط مباحث، باعث مي شود دورنماي کشور را به زعم ضد انقلاب
به سوي اضمحلال و نااميدي برده ، نمونه هاي (اخير)
1- سخنان خانم مولاوردي در بحث دختران خيابان انقلاب
2- مصاحبه يکي از مسئولين دارويي کشور در ارتباط با دارو و داروسازها و تحريک مستقيم افراد دخيل در موضوع
3- سخنان و توئيت هاي (آشنا) در ارتباط با جاسوسان محيط زيست
4- اقدام عملي در جابه جايي هاي بانکي به عنوان کاهش قيمت دلار و ايجاد نارضايتي در مردم و ازدحام بانک ها که في الواقع ناراضي تراشي موثر در بازار و مردم را ايجاد مي کند.
5- ايجاد ناراضي تراشي وسيع مردم در بدنه ادارات و نهادها توسط عناصر فتنه که مي توان به تلافي حضور در صحنه هاي انقلاب آن را ترجمه نمود.
6- افشاء برخي مراودات اقتصادي مسئله دار (مانند کود انساني) از ترکيه و بيل و کلنگ، و سنجاق به صورت ميلياردي و جريحه دار شدن فضاي کارگري کشور
7- حضور کارگران در نماز جمعه در پي عدم دريافت حقوق و مزايا در بسياري از شهرهاي کشور و عدم اقدام عملي دولت در اين زمينه
8- عدم حل مشکلات سپرده گذاران در موسسات و به هم ريختگي فضاي اقتصادي بانک ها و اخبار ضد و نقيض درباره ورشکستگي بانک ها.
9- اظهارات بدون پايه مسئولين در ارتباط با مشکلات کشور و انتساب مشکلات (به دهه شصتي ها) يا موارد ديگر نظير اظهارنظر يادآور شده قبلي در ارتباط دارو و داروخانه ها که ايجاد موج وسيعي از اعتراض ها شده است.
اين مشتي نمونه هاي از خروار بود، جاسوسي در کشور، نفوذ در مبادي و شريان هاي حياتي، تا رياست جمهوري و مواضع جالب برخي (دولتمردان، يا زنان در دولت) به جاي تشکر از نهادهاي پايشي و حفاظتي در مقابله با براندازان و جاسوسان.
اين اعتقاد جدي را به وجود آورده و مي آورد که
نفوذ (عملياتي تر) از (گذشته) براي (استحاله) و
(ناآرامي اقتصادي) و نهايتاً (براندازي آرام) ( بعد از
فتنه هاي متعدد قابل رويت است) اين توطئه ها را بدون چشم مسلح مي توان ديد، اين رويکرد در حالي انجام مي شود که رياست دولت هم بر اين جريانات واقف و نظارت کامل (حقوقي دارد) و از بعد (حقوقدان بودن ايشان) بر اين مواقف قاعدتاً بايد اشراف داشته باشد. سخنان آقاي رئيس جمهور در 22 بهمن و مواضع بعدي ايشان نشان مي دهد که عمق نفوذ تا افکار دولتمردان رسوخ نموده و اين سخنان اين مواضع نمي توان (خلق الساعه) باشد. سخنان غيرمنطقي و نا به جاي آقاي (يونسي) در ارتباط با يکي از (جاسوسان) هم و هماهنگي بين مواضع نيروها و دولتمردان در بخش هاي مختلف و هم سويي اعجاب برانگيز در (خون رساني) به قلب (رسانه هاي استکباري) در تاريخ انقلاب (جز برهه اي کوتاه ) در سال 60 در تاريخ انقلاب نظير و مانندي ندارد.
(هزينه سازي براي نظام، ناراضي تراشي در
قالب هاي صنفي متعدد) ايجاد فضاي (نا اميدي) در کشور مصاحبه ها و سخنان جنجالي بر راستا و همسويي رسانه اي و (پروپاگانداي) دشمن و عوامل برانداز، حمايت از اپوزيسيون هاي مختلف در قالب مصاحبه و گفتگو و يا ابزارهاي ديگر رسانه اي ، در حالي انجام مي شود که دشمن مترصد فرصت هاست،که اين برخوردها (بازي در زمين دشمن) تلقي مي شود دشمن و عوامل خود فروخته اش در اين وادي چنان در تعقيب و گريزها و ردزني هاي مختلف هستند که به خيال خام خويش براي (تلفن همراه فرماندهي سپاه) نيز (تله مي گذارند) اين حقايق و واقعيت ها نشان مي دهد که (عزم براندازي) جزم است که در اين وادي بايد (اظهارنظرهاي سردمداران استکبار) چاشني شود که آن انشاءالله در آينده به سمع و نظر مخاطبان خواهيم رساند، اما سر جمع موضوع مشخص مي کند، دشمن با ايادي خود به طور جدي به دنبال استحاله و براندازي است، دولتمردان در گفته و نوشته ها و اعمال و سکنات و حتي وابستگانشان بايد (مراعات حال مردم و تعضيات انقلاب) و (تله هاي رسانه اي دشمن) را نموده از سوي ديگر به (آقازاده ها) و وابستگان خود اين نکته مهم را گوشزد نمايند (که طعمه جاسوسان) و شبکه هاي جاسوسي دشمن نشوند و
(البته ساده زيستي را پيشه کنند والا از دولت اسلامي استعفا دهند) خوشبختانه دولت فعلي و ترکيبش
که از (ژنرال هاي سرمايه داري) تشکيل شده، با ساده زيستي هزاران کيلومتر فاصله دارد، راستي
(منازل ميلياردي) متعلق به کيست؟ ويلاهاي لواسانات و جماران متعلق به کدام دولتمرد است؟ و اين همه
وزير ميلياردر در کدام دولت مسبوق به سابقه
است؟
و اما آخر، اين که ، مردم و رهبري نظام و انقلاب و نيروهاي جان بر کف آن در تقابل و مقابله با
هر نوع براندازي، اعم از نرم و سخت ايستاده اند، اين، (جولانگاه فقط عرض خود مي برد) و (زحمت ما
مي دارد) .
والسلام يا علي
Share/Save/Bookmark