توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50676
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
خلیل‌آبادی: انتخابات ۹۶ و انتخاب افراد لیست امید تعجب‌آور بود
عضو شورای شهر تهران گفت: انتخابات اردیبهشت‌ماه در سال ۹۶ و انتخاب افراد لیست امید بسیاری را متعجب کرد و بسیاری افراد با سابقه‌های طولانی نتوانستند به شورای جدید راه پیدا کنند.
خلیل‌آبادی: انتخابات ۹۶ و انتخاب افراد لیست امید تعجب‌آور بود
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن خلیل‌آبادی در ادامه پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی موضوع استعفای شهردار تهران اظهار کرد: انتخابات اردیبهشت‌ماه در سال 96 و انتخاب افراد لیست امید بسیاری را متعجب کرد و بسیاری افراد با سابقه‌های طولانی نتوانستند به شورای جدید راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: شورای منتخب 21 نفره، 3 ماه وقت داشت تا بتواند در خصوص بزرگترین تصمیم خود جلسات متعددی را برگزار کند و در نهایت آقای نجفی را به عنوان یکی از توانمندترین افراد در آن مقطع دعوت به همکاری کرد و وی با 21 رای در این جایگاه قرار گرفت.

عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد 7 ماهه نجفی نشان می‌دهد که تصمیم شورا در آن مقطع درست بود و ما در یک فضایی که شهرداری را تحویل گرفتیم حدود 60 هزار میلیارد بدهی داشت و ما در ماه‌های آخر شاهد بودیم که مدیریت شهری در دوره گذشته 56 هزار نیرو را به کارگیری کرد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: مدیریت شهری توانست 6 هزار میلیارد از بدهی‌های گذشته را پرداخت کند و با توجه به صداقت نجفی در سال‌های گذشته باید به تصمیم وی احترام بگذاریم و قطعا تصمیمی که وی گرفته است همه شرایط را در نظر گرفته است.

وی افزود: ما باید توجه داشته باشیم که آقای نجفی با تمامی جوانب تصمیم به استعفا گرفته است و علی‌رغم اینکه بنده نیز گلایه‌مند هستم اما باید به نظر وی احترام بگذاریم.

عضو شورای شهر تهران گفت: ما تعهد اصلی به مردمی داریم که به ما رای دادند و امروز آقای نجفی به این رسیده است که دیگر نمی‌تواند بماند یا به دلیل بیماری یا فشارهای سیاسی و هر کدام از دوسوی ماجرا باشد باید به آن احترام بگذاریم.

خلیل‌آبادی گفت: برهمین اساس باید تصمیم بگیریم و یک ساعت بی‌توجهی و ابهام در این مساله زیاد است و اگر امروز آقای نجفی به این موضوع رسیده است که نمی‌توانند در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

وی از اعضای شورای شهر تهران درخواست کرد که با توجه به مسائل جامعه و شناختی که از نجفی وجود دارد به استعفای وی رای دهند.
Share/Save/Bookmark