توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65705
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
آغاز فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه
دبیر کشتی هیأت استان کرمانشاه گفت: با ایجاد شرایط آبی در استان کرمانشاه می‌توانیم فعالیت‌های کشتی را با رعایت موارد و نکات بهداشتی از سر بگیریم.
آغاز فعالیت‌های کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمانشاه
منصور کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رشته کشتی تاکنون بدلیل قرنطینگی و محدودیت‌ها فعالیتی در سالن‌ها نداشته، اما بزودی تمرینات خود را با رعایت نکات بهداشتی آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آبی در استان، پس از کسب اجازه از مسئولین مربوطه و ستاد کرونا برای شروع تمریناتمان در نظر داریم ورزشکاران روزی چهار ساعت را با شرایط ویژه، حفظ فاصله اجتماعی، تست کرونا و رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت بپردازند.

دبیر هیأت استان کرمانشاه افزود: اعضای تیم برای شرکت در مسابقات تمرینات خود را به‌صورت تک‌نفره ادامه می‌دهند، اما نه آن صورت که همه بتوانند تمرین کنند.

وی در خصوص برنامه‌های آینده تیم، گفت: پس از بازگشایی، منتظر تقویم ورزشی سالانه فدراسیون خواهیم بود تا در سال جدید فعالیت‌ها را بر همین اساس برنامه‌ریزی کنیم.

کیانی در آخر با اشاره به مسابقات آلیش، گفت: طبق اطلاعیه فدراسیون مسابقات کشتی آلیش بانوان در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
Share/Save/Bookmark