توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47993
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
فعال مطبوعاتی به جمع داوطلبان ریاست جمهوری پیوست
فعال مطبوعاتی به جمع داوطلبان ریاست جمهوری پیوست
«علی یوسفی پور» مدیر مسئول روزنامه سیاست روز و یک فعال مطبوعاتی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

به گزارش ایرنا، وی عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان های اردل و فارسان و کیار به مدت سه دوره (دوره های دوم و سوم و چهارم) و معاون وزارت رفاه در دولت نهم از سوابق یوسف پور است.

وی پس از نام نویسی در جمع خبرنگاران گفت: در صورتی که رئیس جمهوری شوم افرادی چون پرویز فتاح، عزت الله ضرغامی و وزیران بهداشت و کشاورزی دولت یازدهم در کابینه من خواهند بود.

یوسفی پور افزود: از تمامی افراد کارآمد در کابینه خود استفاده خواهم کرد.

وی ادامه داد: هدف من ایجاد دولت مقتدر و کارآمد است و شعار انتخاباتی من دولت مقتدر و کارآمد و اقتصادی شکوفا خواهد بود.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: رنگ انتخاباتی من نیز آبی و زرد خواهد بود چون رنگی شاد است و امیدواری می آورد.

وی افزود: مقابله با فساد اقتصادی و خام فروشی نفت از اولویت های من خواهد بود.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه شنبه در ستاد انتخابات کشور آغاز و تا 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.

براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
Share/Save/Bookmark