توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66721
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
از خواستگاری ناکام تا تخریب ۱۰ خودرو در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: فردی پس از شنیدن جواب منفی در خواستگاری، ۱۰ خودرو را در محله دختر مورد علاقه‌اش تخریب کرد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در پی تخریب ۱۰ دستگاه خودرو در یک محل در شهرری، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، شناسایی و بازداشت عاملان این تخریب در دستور کار عوامل پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی، هویت عامل اصلی تخریب‌ها و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی طی عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را از تخریب خودروها واکنش به رد خواستگاری از دختری عنوان کرد که ساکن آن محدوده بود.

جلیلیان افزود: متهم پس از اخذ شکایت شاکیان و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارقی در پوشش تعمیرکار شوفاژ و پکیج

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: روز جاری تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد موفق به دستگیری فردی شدند که با به تن کردن لباس کار و ورود به آپارتمان ها به عنوان تعمیرکار شوفاژ و پکیج اقدام به سرقت اموال موجود در مشاعات آپارتمان ها می‌ کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بود اعلام کرد: پس از اخذ شکایت شکات، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

جلیلیان یادآور شد: به جهت پیشگیری از چنین سرقت هایی شهروندان در نظر داشته باشند که از باز کردن در ورودی بر روی افراد ناشناس که خود را میهمان سایر واحدهای مجتمع یا تعمیر کار معرفی می‌کنند خودداری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی شکایت چند نفر از متصدیان موبایل فروشی های شهرری در خصوص اینکه شخصی با فریب و حیله اقدام به فروش مقادیر قابل توجهی لوازم جانبی تقلبی تلفن همراه به جای اصلی به آنها کرده ، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی سوژه مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه تا کنون سه نفر شاکی در کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حاضر و نسبت به متهم اعلام شکایت کرده اند، اظهار داشت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.
Share/Save/Bookmark