توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50502
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷
نوبخت:
جیغ و داد مردم برای گرانی منصفانه نیست
سخنگوی دولت گفت: اینکه ما بیاییم و این دولت را عامل همه مشکلات عالم بدانیم و بخواهیم دولت فعلی را عامل رشد و تحقق خواسته‌های جامعه معرفی کنیم، درست نیست
جیغ و داد مردم برای گرانی منصفانه نیست
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: «محمد باقر نوبخت» سخنگوی دولت در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری گفت:«اینکه عده‌ای بیایند و جیغ و داد گرانی سر دهند، نه درست است و نه منصفانه».

نوبخت در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اعتراضات دی ماه ۹۶ در پاسخ به این سؤال که «شما رقبای دولت را عامل اولیه می دانید؟» گفت: «بله، آن‌ها بسترساز بودند. ما که نمی‌توانیم نارضایتی‌های موجود در جامعه را کتمان کنیم. نارضایتی در هر جامعه و هر کشوری وجود دارد...منتها اینکه ما بیاییم و این دولت را عامل همه مشکلات عالم بدانیم و بخواهیم دولت فعلی را عامل رشد و تحقق خواسته‌های جامعه معرفی کنیم، درست نیست».

به گزارش مشرق، «محمد علی ابطحی» معاون رئیس دولت اصلاحات- بهمن ۹۶- در مصاحبه با روزنامه اعتماد با اشاره به اعتراضات دی ماه سال گذشته گفته بود: «روحانی...در جهت تحقق و اجرای شعارهای انتخاباتی خود تلاش نکرد. اجرا نشدن وعده‌های رییس‌جمهور مصداق نشنیدن صدای مردم است...من معتقد هستم که عملیاتی شدن وعده‌های انتخاباتی اصلی‌ترین مصداق شنیدن صدای مردم است؛ زیرا مردم در انتخابات بلندترین صدا را دارند و به کاندیدایی رأی می‌دهند که تصور می‌کنند، صدای آنها را شنیده و در راستای تحقق خواسته‌های‌شان می‌کوشد...اگر روحانی به شعارهای خود توجه کرده و وعده‌هایش را عملی می‌کرد احتمالاً شاهد چنین اعتراضاتی نبودیم».

«ابراهیم اصغرزاده» نیز- بهمن ۹۶- در مصاحبه با روزنامه اعتماد با اشاره به اعتراضات دی ماه ۹۶ گفته بود: «بخش مهمی از معترضین ناامیدانی بودند که در اردیبهشت ماه با امید به روحانی رأی دادند و امروز از رأی خود ناامید شده‌اند».
Share/Save/Bookmark