توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49766
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
نائب رئیس کمسیون صنایع مجلس عنوان کرد
سودهای نجومی شرکت‌های وارد کننده خودرو/ هر کسی شرکتم را یافت مال خودش!
نائب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: 10 تا 15 شرکت وارد کننده خودرو از طریق ممنوعیت ثبت سفارش و باز شدن آن سودهای نجومی به جیب زدند.
سودهای نجومی شرکت‌های وارد کننده خودرو/ هر کسی شرکتم را یافت مال خودش!
فریدون احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در توضیح اعتراض خود در مورد ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای لوکس اظهار کرد: آقایان ثبت سفارش خودرو را بسته‌اند و مدعی هستند این دستور از بالا به آنها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت مدعی شد ممنوعیت ثبت سفارش از مراجع بالا دست ابلاغ شده است، بیان کرد: از طریق ممنوعیت ثبت سفارش و باز شدن آن 10 تا 15 وارد کننده در کشور سودهای نجومی به جیب زدند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه این نوع مدیریت یعنی فاجعه در کشور، بیان کرد: درست نیست گناه این اقدام برخی را به گردن بالاتر انداخت.

احمدی با اشاره به اینکه مدیران باید تدبیر کنند، افزود: مراجع بالادست سیاست‌ها را تعیین می‌کند و اینکه مدیران با اجرای این سیاست‌ها ایجاد فساد می‌کنند این یعنی انتهای مدیریت.

وی با اشاره به اینکه شرکتی در مورد واردات خودرو ندارد، بیان کرد: در کشور اینگونه است که کسی که حرفی می‌زند متهم می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در واکنش به برخی شایعات در مورد تضرر این نماینده از ممنوعیت ثبت سفارش خودرو و ریاست وی بر یک شرکت وارد کننده خودرو، گفت: اگر کسی شرکت عنوان شده را معرفی کند شرکت را به او واگذار می‌کنم.

احمدی با اشاره به اینکه قبل از نمایندگی و در سال‌های دور دست رئیس هیأت مدیره شرکت خودروساز بوده است، بیان کرد: نه این شرکت واردکننده خودرو بوده و نه بنده حتی یک سهم در این شرکت داشتم.

انتهای پیام/ن
Share/Save/Bookmark