توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64164
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
۵۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه اعمال قانون شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در این طرح ۵۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت اعمال قانون و یا توقیف شد.
۵۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه اعمال قانون شد
سرهنگ «فضل الله شیری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از این تعداد وسیله نقلیه ۶۱ دستگاه شامل ۴۴ خودرو و ۱۷ موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده و ۵۲۴ دستگاه نیز مشمول جریمه شدند.

وی ادامه داد: ۲۳۷ مورد از خودروهای اعمال قانون شده به دلیل نصب شیشه دودی خارج از حد استاندارد و یا آن هایی بود که اقدام به نصب پرده کرده بودند به گونه ای که داخل خودروی آنها مشخص نبود که در این خصوص کرمانشاه با ۱۸۴ مورد رتبه اول را میان شهرستان ها به خود اختصاص داد.

سرهنگ شیری، تولید صدای ناهنجار را دومین دلیل اعمال قانون وسایل نقلیه با ۱۵۲ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۱۲۶ دستگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه بوده است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: ۵۴ دستگاه وسیله نقلیه به علت حرکات نمایشی و همین تعداد نیز به دلیل انجام حرکات مارپیچ اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: در این طرح همچنین ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل پوشش نامناسب سرنشین، ۲۵ دستگاه به خاطر حمل حیوانات، ۱۴ دستگاه به خاطر نوشتن اشعار نامناسب، ۱۱ دستگاه به خاطر نسب لامپ زنون و ۱۱ دستگاه نیز به خاطر دور دور کردن توسط پلیس راهور اعمال قانون شدند.

سرهنگ شیری در پایان با اشاره به ثبت شکایت سیستمی ۲۰۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، از ارجاع سه پرونده تشکیل شده به دستگاه قضایی خبر داد.
Share/Save/Bookmark