۱
توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 26328
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۰
از همراه حاج محمود کریمی تا محافظ اشتون
از همراه حاج محمود کریمی تا محافظ اشتون
 دکتر حسیـن محمدی در رادیو دیـروز نوشت :

چندی پیش سناریوی مشکوکی به اجرا در آمد که در آن فردی که همراه حاج محمود کریمی بوده به سمت ماشین یک مزاحم که مدعی بوده نه متوجه تیراندازی شده و نه حاج محمود را می شناخته(!) و اتفاقاً در عین عدم اعتماد به اینکه طرف مشاجره حاج محمود است، به کلانتری شکایت هم کرده، شلیک می کند. مشکوک از آن جهت که خبر این اتفاق ابتدا بر روی خروجی سایت بالاترین (که رسماً از ستاره هشت پر منحوس داوودی (نماد رژیم اسرائیل کودک کش)) استفاده می کند و سایت آقا زاده فتنه گر (سایت آینده) قرار گرفت.
این خبر مانند بمبی در بین دشمنان اهل بیت صدا کرد تا شاید همان سناریویی که سازمان سیا چند سال پیش برای یکی از مداحان جوان کشورمان اجرا نمود، بتواند حاج محمود را نیز از عرصه بیرون کند. سایت های داخلیِ همسو با سایت های آمریکایی اسرائیلی بدون اینکه دادگاهی برگزار شود اقدام به صدور حکم نموده و حاج محمود را آماج انواع فحاشی ها و اتهامات قرار دادند. نکته مهم آن است که همینان همزمان برای نوع تعامل نظام با مجرمین و محاربین و ریگی ها و موسوی ها و کروبی ها، از نیاز به برگزاری دادگاه صالحه و سپس اجرای حکم و یا حتی قضاوت در مورد اشخاص هم دَم می زنند.
رادیو فردا یکی از سالوس های این معرکه بود که ظاهراً تحریریه اش برای خود از این واقعه کلی اضافه کاری و پاداش مهیا نمودند. تلاش بی وقفه ای برای ضربه زدن به این مداح محبوب و یا شاید محبوب ترین مداح کشور صورت گرفت. فردی که خیل کثیزی از عاشقان ارباب در مناسبت ها منتظرند تا آخرین کارهایش ازصدا و سیما پخش شود. همه جا در مراسمات تعزیه و مولودی و حتی بدون مناسبت، صدای دلنشین و عرشی حاج محمود ممکن است شنیده شود. و این ها همه و همه رادیوی شیطان را وا می دارد تا از این سناریوها بچیند و آن را با قدرت هرچه تمام تر دنبال نماید.
اما به موازات آن، در اصفهان اتفاقی مشابه می افتد. بانوی جاسوس، پس از دیدار دزدکی اش با مجرم امنیتی که جرم علیه این نظام انجام داده تا در براندازی آن نقش خود را ایفا نماید ( و حال دولتمردان برای پیشبرد اهداف نظام! ترتیب ملاقات این دو را با هم فراهم می آورند! غافل از آنکه یک ماه قبل از براندازی نظام در اکراین، همین اشتون عجوزه کارهایی مشابه را انجام می داد) مشغول بازدید از آثار تمدن و فرهنگ ماست، آن هم در میدان نقش جهان اصفهان. وقتی تمدنمان را به رخ سفیر غرب وحشی می کشیدیم و به آنها می فهماندیم که هرچه بی فرهنگی و تروریسم است مال شماست، ناگاه محافظی بی فرهنگ و بی تمدن، با بی تدبیری و افراطی گری هرچه تمام تر در دولت راستگویان، به تعقیب خبرنگار شبکه خبر که مشغول فیلمبرداری از این عجوزه بود می پردازد. وی مانند قمه کش ها پس از هفت تیر کشی و نمایش قدرت خویش، برای محافظت! از جان اشتونی که خود عامل گرفتن جان هزاران کودک بی گناه در بلاد مسلمین است، اقدام به ضرب و شتم خبرنگار می نماید و این صحنه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز پخش می شود.

ـ

javanenghelabi - ashtonb۲۵ـ
* رادیو فردا این بار خفقان می گیرد و نیم سطر خبر هم در این مورد تهیه نمی کند!

* خبرنگاران بدون مرز هم این بار برای خود مرز مشخص نمودند و از آن عبور نکردند و نتیجتاً برای این اهانت به خبرنگارِ رسمی شبکه خبر جمهوری اسلامی! هیچ بیانیه ای صادر نکردند.

* مجامع حقوق بشری هم ظاهراً مشغول تعویض پست ها و تغییر شیفت بودند لذا اصلاً از ماجرا مطلع نشدند و بالطبع خفقان گرفتند!

و این است قدرت رسانه! برای عملی که شاید همراه حاج محمود به حق انجام داده باشد، مدتها خبر تهیه می شود و هیچ شفاف سازی ای برای نتیجه کار انجام نمی شود اما این اقدام عجیب مسکوت می ماند تا رادیو فردا به همراهی و هواداری مشکوکش از دولت روحانی ادامه داده باشد… اما کاش رادیو می دانست که قال رسول الله (ع) :« إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً »(مستدرک الوسائل، ج ۱۰ص ۳۱۸): همانا برای قتل حسین علیه السلام حرارتی در قلوب مومنین است که تا ابد خاموش و سرد نخواهد شد.
Share/Save/Bookmark
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۳ ۱۰:۴۱:۳۳
بنظر میرسه که از عصبانیت میخوای بمیری پس عصبانی باش و از عصبانیت بمیر (1310)