توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35788
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کدام مدیر نفتی روزی بیش از ۳ میلیون حقوق می گیرد؟
خط نیوز : هفته گذشته احمد بخشایش نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی چهارشنبه پارلمان در تذکری شفاهی با انتقاد از وزیر نفت، گفت: آقای وزیر نفت ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوئیس می‌دهد، در حالی که این مدیر از ۱۲ ماه سال ۱۴ ماهش در ایران است! حقوق و پاداش ۱۰۰ میلیونی یعنی حرکت به سمت اشرافی‌گری، فرد مورد نظر نه تخصص و نه توانایی دارد فقط نیروی آقای زنگنه و مطیع امر اوست. آقای زنگنه تمام اعوان و انصار خود را وارد حوزه نفت کرده و حیف و میل بیت‌المال اولویت وی شده است.

با این اوصاف در حالی که هنوز هیچ یک از مقامات وزارت نفت این خبر را تکذیب نکرده، به نظر می رسد وزیر نفت باید درباره این مساله به افکار عمومی پاسخگو باشد زیرا مردم هنور فراموش نکرده اند سال گذشته دولت از مردم میخواست به خاطر صرفه جویی در منابع مالی دولت از دریافت یارانه ها انصراف دهند اما انتشار چنین اخباری قطعا اعتماد افکار عمومی به دولت را بیش از پیش مخدوش خواهد کرد.

لامز به ذکر است در شرایطی که آمارهای متفاوتی مربوط به میزان خط فقر از جمله یک ملیون و نیم اعلام شده است، میزان حقوق این مدیر نفتی در ماه ۱۰۰ میلیون تومان و به عبارتی روزی بیش از سه میلیون و سیصد و سی هزار تومان می باشد! هم چنین اگر ساعت کاری را ۸ ساعت درنظر بگیریم، مشخص می شود که این مدیر نفتی هر ساعت حدود ششصد هزارتومان حقوق دریافت می کند!
رجا نیوز
Share/Save/Bookmark