فرزندان ورامین در «سرزمین خرداد» شبکه افق

3 آذر 1393 ساعت 17:31

مجموعه «قصه‌هایی از سرزمین خرداد» این هفته هم در پی معرفی ایثارگران ورامینی به سراغ یکی دیگر از آن‌ها به نام محسن معصوم‌شاهی می‌رود.


به خبرگزاری خط نیوز ، شهر‌ها و روستاهای مختلف ایران را که زیرپا بگذاریم، در هر کوی و برزن نام شهیدی به چشم می‌خورد که روزگاری یکی از جوانان‌‌ همان دیار بوده ولی در بحبوحه حمله دشمن بعثی به کشور، بندهای پوتین‌هایش را محکم بسته و کوله به دوش به سمت بهشت حرکت کرده است.

شهدا و ایثارگران زیادی را می‌توان در هر منطقه از ایران یافت که تنها با هدف کسب رضایت الهی و نه نام و نشان گام در کربلای جبهه‌ها گذاشتند ولی این سبب نمی‌شود مردمان امروز، یاد و خاطره آن‌ها و فداکاری‌هایشان را نادیده بگیرند و یادی از آن‌ها نکنند.

مجموعه «قصه‌هایی از سرزمین خرداد» بر آن است تا گوشه‌ای از دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های جوانان ورامینی را در طول دوران دفاع مقدس به تصویر بکشد و این بار هم به سراغ یکی از آزادگان سرافراز ورامینی، یعنی محسن معصومشاهی رفته است.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعه، سید رضا حسینی است که هر هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

این هفته هم شاهد پخش قصه‌هایی از سرزمین خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه چهارم آذر و تکرار آن ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه پنجم آذر از این شبکه خواهیم بود.


کد مطلب: 31621

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdccseq1.2bqsi8laa2.html

خط نيوز
  http://khatnews.com