توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 31621
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۱
فرزندان ورامین در «سرزمین خرداد» شبکه افق
مجموعه «قصه‌هایی از سرزمین خرداد» این هفته هم در پی معرفی ایثارگران ورامینی به سراغ یکی دیگر از آن‌ها به نام محسن معصوم‌شاهی می‌رود.
فرزندان ورامین در «سرزمین خرداد» شبکه افق
به خبرگزاری خط نیوز ، شهر‌ها و روستاهای مختلف ایران را که زیرپا بگذاریم، در هر کوی و برزن نام شهیدی به چشم می‌خورد که روزگاری یکی از جوانان‌‌ همان دیار بوده ولی در بحبوحه حمله دشمن بعثی به کشور، بندهای پوتین‌هایش را محکم بسته و کوله به دوش به سمت بهشت حرکت کرده است.

شهدا و ایثارگران زیادی را می‌توان در هر منطقه از ایران یافت که تنها با هدف کسب رضایت الهی و نه نام و نشان گام در کربلای جبهه‌ها گذاشتند ولی این سبب نمی‌شود مردمان امروز، یاد و خاطره آن‌ها و فداکاری‌هایشان را نادیده بگیرند و یادی از آن‌ها نکنند.

مجموعه «قصه‌هایی از سرزمین خرداد» بر آن است تا گوشه‌ای از دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های جوانان ورامینی را در طول دوران دفاع مقدس به تصویر بکشد و این بار هم به سراغ یکی از آزادگان سرافراز ورامینی، یعنی محسن معصومشاهی رفته است.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعه، سید رضا حسینی است که هر هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

این هفته هم شاهد پخش قصه‌هایی از سرزمین خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه چهارم آذر و تکرار آن ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه پنجم آذر از این شبکه خواهیم بود.
Share/Save/Bookmark