توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44831
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
نقدی بر رفتار افراطیون از غرب پرستان تا کوروش پرستان:
چگونه با دست خودمان زمینه و توجیه برای حمله تکفیری‌ها و داعش درست میکنیم؟
حال ببینیم چه تصاویری از ایران صادر میشود توهین به مقدسات اهل تسنن، سجده بر کوروش، قمه زنی و از همه مهمتر دست دادن و لبخند با منفورترین کشور در کل جهان اسلام یعنی امریکا. آن وقت نه تنها صدور انقلاب به باد میرود که جوان تازه مسلمان اروپایی که تا دیروز به عنوان رویش اسلامی بهش افتخار میکردیم سر از داعش درمیاورد.
چگونه با دست خودمان زمینه و توجیه برای حمله تکفیری‌ها و داعش درست میکنیم؟
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، فیلم های لحظات خروج سربازان عراقی از موصل با سنگ زدن مردم و استقبال از داعش را یادتان هست. بعضی برخوردهای غلط و توهین به مقدسات اهل تسنن و بی انصباطی دولت عراق و بعضی گروه های شیعه بهانه ساخته بود برای استقبال مردم ار داعش.

کافی است یک سرچ ساده اینترنتی در سایت های تکفیری بکنید و جزواتی نظیر کتاب ابومصعب زرقاوی را ببینید دعوای اصلی که بر آن تاکید میکنند قبل از اختلاف مذهبی این است که چرا ایران در افغانستان و عراق با صلیبی ها یعنی نیروهای ائتلاف آمریکا همکاری میکند.

حال ببینیم چه تصاویری از ایران صادر میشود توهین به مقدسات اهل تسنن، سجده بر کوروش، قمه زنی و از همه مهمتر دست دادن و لبخند با منفورترین کشور در کل جهان اسلام یعنی امریکا.

آن وقت نه تنها صدور انقلاب به باد میرود که جوان تازه مسلمان اروپایی که تا دیروز به عنوان رویش اسلامی بهش افتخار میکردیم سر از داعش درمیاورد به امید فتح تهران و جوان سنی عربی که دیروز ایران را نماد حکومت دینی و ایستادگی مقابل امریکا میدید برای مقابله با کفار عجم همکار امریکا در ایران بسیج میشود./ کانال جمهوری
Share/Save/Bookmark