توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45506
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
برجـام نـافـرجـام
سخني با مجلسيان و رئيس مجلس شوراي اسلامي (تقابل خداپرستان با کدخداپرستان)
» واکنش ايراني ها به داماتو طبل تو خالي است چون تمام اهرم فشارها را با سيمان پر يا معدوم کردند سال جديد تحريم هاي جديد اعمال مي کنيم«
سخني با مجلسيان و رئيس مجلس شوراي اسلامي (تقابل خداپرستان با کدخداپرستان)
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ اين جمله و واژه زيبا را آقاي دکتر عباسي در يکي از سخنراني ها خود اعلام داشتند، اکنون غير از ستيز کدخدا با نظام و انقلاب موضوع هسته اي چالشي را بين نيروهاي مؤمن خدا باور با تفکرات کدخدا باوران ايجاد نموده. برجام با تمام فراز و فرودهاي آن به دليل عدم تبعيت عملي از فرامين مقام معظم رهبري و با توجه به اعلام رياست جمهوري در شهريور92 که (مسئوليت مذاکرات با من است) و تصويب (20) دقيقه اي برجام در مجلس شوراي اسلامي وارد مرحله جديدي شد که دولت و سياست خارجي بيرقدار برجام شد. و از کلام رئيس دولت از وصل برجام به خدا تا پرورش سيب و گلابي پيش رفت. و خدا باوران که گول سياست لبخند و يا همان سياست قدمت دار چماق و هويج را نخورده بودند به عنوان دلواپس خوانده شدند.
امروز مجلس شوراي اسلامي و رياست آن در معرض امتحان بزرگي قرار دارد، گرچه سناتورهاي آمريکايي به نوبه خود چنگ و دندان به انقلاب نشان داده اند سخنان اخير ليندسي گراهام سناتور صهيونيست آمريکا براي دولتمردان بايد قابل تعمق باشد. او گفته است »واکنش ايراني ها به داماتو طبل تو خالي است چون تمام اهرم فشارها را با سيمان پر يا معدوم کردند سال جديد تحريم هاي جديد اعمال مي کنيم« اين جملات نشان دهنده اين مهم است که آمريکائيان بعد از شکست جريان فتنه و نفوذ در کشور به طور جدي در پي (براندازي) از طرق مختلف و حتي برخوردهاي نظامي هستند. همان سياستي که در عراق و ليبي دنبال شد. واکنش هاي اخير مجلسين آمريکا نشان مي دهد که آمريکا از دل بستن به جريان ضعيف وا داده و ناتوان عملاً مايوس شده و مي داند مردم ايران تابع کاريزماي بزرگ خود که آن انديشه هاي (ولايتي ) و رهبري هستند و بوده حتي دولت ها نمي تواند برخلاف اراده ملت و قلب طپنده نظام يعني ولايت عمل کنند.
عملکرد دولت آقاي روحاني در قبال برجام، و توافقات هسته اي وادادگي قطعي و يقيني است. واژه »خوش خيالان« بهترين واژه اي است که نويسندگان (ابوذر )و (خط) به جريان پيچيده دولت، بايد اهدا نمود، جريان خوش خيال دولت آقاي روحاني عملاًتن به تذکرات مهم رهبري معظم و دلسوزان انقلاب نداد و متاسفانه رياست مجلس وقت آقاي (لاريجاني) و مجلس به دلايل مختلف که در اين بحث نمي گنجد علي رغم مقاومت و پايمردي نمايندگان آگاه و تيزبين و خدامحور مجلس تسليم نظريات (کدخدا باوران) شدند و لايحه برجام کمتر از (زمان) هاي که براي طرح هاي اساسي و حتي نيمه اساسي صرف مي شود برجام را تصويب نمودند اين روزهاي تلخ در ذهن خون نگار انقلاب باقي مانده که نه گريه آن نماينده دلسوز گرهي گشود و نه فريادهاي عدالت خواهان و از سر درد ساير نمايندگان توانست تاثيري بگذارد، رأي علني هم تصويب نشد. گرچه کليات طرح يک فوريتي تقريباً با نصفي از مجلس جامعه عمل پوشيد يعني 139 رأي موافق در مقابل 100 رأي مخالف و 12 رأي ممتنع، اما شتابزدگي رئيس مجلس و نواب رئيس عاقبت برجام را با شتابي غير قابل تصور به تصويب رساندند، خاطره تلخ اين تصويب بعدها مشخص شد و تبعات آن همانا عملکرد مجلسين آمريکا در تحريم ده ساله اي جديد براي اين ملت است گرچه آقاي لاريجاني روزهاي اخير از شتابزدگي در تصويب سخن گفت اما اين قدم فرار به جلو و فرافکني، همراه با اظهارات رئيس دولت که اکنون باغ ميوه فرضي اش به جاي گلابي، زقوم جهنمي تحويل ملت ايران داده و با انتصاب دادن مذاکرات به رهبري براي چندمين بار خطاهاي دولت را بعد از قطار شرمساري، حقوق هاي نجومي، اختلاس هاي کلان قصد ماست مالي دارد که دل خواص و مومنين ولايت باور انقلاب و دلواپسان را دلواپس تر کرد، دولت راستگويان ، فحاشي ها، تهمت ها به مخالفين برجام را به نسيان سياسي سپرده است و اکنون با حاشيه سازي کنسرت ها، و سخنراني هاي آقاي مطهري و تبديل پول به تومان به دنبال مفري براي گريز از حقانيت موجود است و به راستي کداخدا باوراني که در نشريات و بلندگوها و بوق هاي خود از عاملين برجام قهرمان ملي ساختند و دولت نشان هاي خود را تقديم نمود امروز در مقابل خلف وعده (کدخدا) چه جوابي ارائه مي دهند. لذا اين بار بايد مجلس به ميدان آمده و جبران مافات کند، ويرانه اي که با تصويب برجام در اين کشور به جاي گذاشته مرمت نمايد و تو دهني محکمي به (کدخدا) و عوامل داخلي اش بزند، ضمن اين که به حاميان (کدخدا) بفهماند که اين ملک و مملکت داراي امامي و قائدي و رهبري بيدار وروشن ضمير است که مي تواند از وراي سياست بازي ها و دغل کاري ها به عمق دسيسه دشمن فائق آيد.
اين آزمون بزرگ الهي در پيش روي مجلس ماست که به فردا بينديشد و براي ايراني ولايتي در مقابل دشمنان اين ملک و ملت انديشه سازي نمايد.
اميد است مجلس اين بار با تدبير و درايت راه را بر آمريکائيان که در پروژه نفوذ در ارگان هاي اساسي نظام ناکام مانده اند. نا اميدي بيشتري احساس کنند.
Share/Save/Bookmark