توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69997
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۸
سقوط یک توهم
سقوط یک توهم
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ هفته جاری علیرغم تبلیغات چند ماهه ی دشمنان برای تدارک آشوب در ۲۵ شهریور با جواب منفی اکثریت قریب به اتفاق مردم روبه رو شد. ۲۵ شهریور ماه امسال نقطه عطفی در بصیرت مردم ایران اسلامی در مواجهه با تبلیغات پر دامنه ی جریان های اپوزیسیون بود. تبلیغات پرتراکمی که در فضای مجازی به راه افتاده بود از انتشار ویدیوهای مشکوک روابط خصوصی برخی افراد که سابقه ای در مدیریت داشتند و مواردی که هیچ ربطی به ایران و یا چند سال اخیر نداشتند تا اخبار دروغ پیرامون خانه های ۲۵ متری و شایعه افزایش قیمت بنزین و دهها خبر دروغین دیگر همه و همه تلاشی برای برانگیختن احساسات مردم در آستانه سالگرد مرحومه مهسا امینی بود اما این بار مردم با شناخت عمیقی که از دروغ‌های سال قبل از اپوزیسیون یافته بودند بسیار بیشتر از قبل هوشیارانه عمل کردند و داغ آشوب را بر دل وطن فروشان از پهلوی تا منافقین گذاشتند.
هر چند تحلیل گرانی که با الف‌های سیاست آشنا هستند و مردم ایران را خوب می شناختند این تلاش مضاعف را مذبوحانه می دانستند اما خباثت وطن فروشان رسانه ای و غیر رسانه ای در این چند ماه که حتی به برخی ویدیوهای خصوصی و آبروبری از برخی نیز کشیده شد باز هم نشان داد که آلترناتیوهای جمهوری اسلامی از نظر تا عمل چقدر حقیر بی اخلاق و دروغگو هستند. حوادث سال گذشته هر چند هزینه های زیادی را برای ملت رشید ایران به دنبال داشت اما ثمره ارزشمندی داشت که شامل رشد فکری ملت بزرگ ایران در مواجهه با شیطانی ترین و وحشیانه ترین عملیات رسانه ای جهان بود.
نکته جالب توجه آن است که نظام اسلامی به پشتوانه ی ملت شریف ایران به چنان اقتداری رسیده است که دقیقا در همین زمان که تمام عملیات رسانه ای برای آشوب و اغتشاش فعال شده بود و سه کشور بدعهد خبیث و ایران ستیز اروپایی ‌‌‌از عدم اجرای بخش‌هایی از برجام خبر دادند نظام اسلامی با برخورد محکم و مستقیم با بازرسان آژانس نشان داد که زمانه زمانه ی دیگری شده است و در مسیر رسیدن به قله های افتخار در مقابل موانع سرسختانه خواهد ایستاد.
این برخورد ارزشمند دستگاه دیپلماسی با زیاده خواهیهای طرف غربی جز بین واسطه ی همراهی مردم ممکن نبود. هر چند مردم از فشارهای اقتصادی در رنج هستند اما خوب می دانند که رویکرد نظام در برهه فعلی خدمت رسانی حداکثری است و ثمرات تلاش صادقانه بسیاری از مسئولان به خصوص در دولت فعلی ثمرات شیرینی خواهد بود. اتفاقات این روزها فرو ریختن و سقوط توهم سقوط جمهوری اسلامی بود که به واسطه ی لطف خداوند هدایتهای الهی رهبر حکیم انقلاب و ایستادگی مردانه ی ملت سرفراز ایران به دست آمد.
حمایت لجستیکی سنگین از رسانه های ضد انقلاب اسلامی در سال گذشته که این بار چهره ی پلید اسراییل غاصب در آن خود را بیش از پیش نشان داد و نه معنادار مردم به این تلاش های شبانه روزی باید برای خط پلید نظام سلطه درس عبرت بزرگی باشد. به موازات این شکست تاریخی باید این نکته را مد نظر داشت که دشمنان استقلال ایران عزیز و اعتقادات پررنگ مردمان تاریخ سازش در مواجهه با ایران اسلامی به سمت استفاده از روش های تازه خواهند رفت. هوشیاری در قبال جبهه شیطان کار همیشگی حق جویان است. مبادا هیچ آزاده ای گمان کند جریان باطل دست از توطئه و جنایت علیه ملت شریف ایران برخواهد داشت.
هر چند یاری پروردگار عزیز همواره با ملت حسینی ایران خواهد بود اما این منافاتی با هوشیاری حداکثری هیچ یک از ما ندارد. این روزها روزهای شیرینی برای پیمایندگان مسیر حق است و ثمرات ایستادگی مقتدرانه و مظلومانه ی ملت ایران در تاریخ به عنوان نقطه عطف شناخته خواهد شد. مسئولان باید این ایستادگی مردم را قدر دانسته و بیش از پیش در راه رفع مشکلات گام بردارند. در پایان باید یاد شهدای عزیز شورش رذیلانه ی زن زندگی آزادی که مجاهدانه و ایثارگرانه در مقابل وحشیانه ترین رفتارهای ممکن ایستادند را گرامی داشت و به روح پرفتوح آن عزیزان فردوس نشین درود فرستاد که سرفرازی امروز ایران ما و امنیت و آرامش این روزهایمان حاصل آن جان فشانی های ارزشمند بود. باید در برابر عظمت خانواده های مظلوم و سرفراز و عزیز این شهدا سر تعظیم فرود آورد و از خداوند برای این عزیزان درخواست صبر و اجری مضاعف نمود.
محمد حسین ترکمن
Share/Save/Bookmark