توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67240
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
حساب شرکت و تولیدکننده از طرف هیچ دستگاهی نباید بسته شود
حساب شرکت و تولیدکننده از طرف هیچ دستگاهی نباید بسته شود
استاندار همدان گفت: حساب شرکت و تولیدکننده از طرف هیچ دستگاهی نباید بسته شود چون دچار مخاطرات می‌شوند و معیشت کارگر و شاغلین آن، به خطر می‌افتد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد، سه‌شنبه ۳ اسفندماه در شصت و یکمین ستاد رفع تسهیل و موانع تولید استان همدان، اظهار کرد: پنج پرونده امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: یکی از شرکت‌ها با توجه به اینکه وثیقه متعدد در رهن داشته، درخواست داشت که با توجه به افزایش ارزش قیمت ملک‌ها یکی از وثائق آزاد شود تا بتواند مجدد وام دریافت کند.

وی ادامه داد: بانک هم موافقت کرد تا یکی از وثیقه‌ها این شرکت، آزاد شود تا بتواند تسهیلات جدید اخذ کند.

استاندار همدان با توجه به مشکل کمبود آب در دشت کبودراهنگ، گفت: یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی ویان که بتن تولید می‌کند درخواست مجوز تغییر شیوه تولید برای قسمتی از کارخانه را داشت که شهرک شرکت‌ها عنوان کرده که توانایی تامین آب را ندارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: تولید کننده درخواست داشت مجوز بگیرد و آب را به شیوه‌های دیگر، تامین کند ما اما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم چون با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و باید در بحث مجوز زیرساخت و خدمات، به صورت کارشناسی نظر بدهیم.

وی تاکید کرد: اینکه مجوز صادر شود امل منبع آب مشخص نشود، قانونی نیست و باید با تولید کنندگان با شرکت شهرک‌های صنعتی به توافق برسند.

استاندار همدان با بیان اینکه وقتی شرکتی ورشکسته، واگذار می‌شود باید تمام پرونده‌های آن بسته شود، مطرح کرد: یکی از شرکت‌های ورشکسته در همدان از طریق مراجع قانونی به شرکتی دیگر واگذار شده و الان شرکت جدید دچار مشکل شده و در این حلسه تصمیم گرفتیم تا مشکل این شرکت، حل شود.

قاسمی‌فرزاد در پایان با بیان اینکه هیچ ارگانی نباید خساب تولیدکننده را ببندد، گفت: یک شرکت تولیدکننده در همدان که صادرات هم انجام داده پس از اعلام نهادهای مربوطه متوجه شده که تولیداتش غیراستاندارد بوده و تعزیرات آن را جریمه کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل جریمه‌های صورت گرفته، حساب‌های تولیدکننده‌ را مسدود کردند و چون حکم صادر شده ما باید بررسی ها و کارشناسی‌های لازم را انجام دهیم و پرونده را به ستاد تسهیل کشور، ارجاع دهیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark